dc.contributor.author |
Наместюк, С.В. |
uk_UA |
dc.coverage.temporal |
6, 8, 13 лютого 2023 року |
uk_UA |
dc.date |
2023 |
uk_UA |
dc.date.accessioned |
2023-09-29T08:09:58Z |
|
dc.date.available |
2023-09-29T08:09:58Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21318 |
|
dc.description.abstract |
Досвіт світової пандемії показав, що обмеження також може бути джерелом інновацій. Освіта змогла впоратися з завданнями, які постали перед світом у час локдауну. В роботі аналізуються проблеми розвитку сучасного освітнього середовища. Мета – описати основні тенденції змін в освітньому середовищі, виявити тригери появи нових трендів в освіті в ракурсі сучасних освітніх реформ та глобальних трансформацій. Використані теоретичні методи: аналіз науково-педагогічних досліджень, синтез результатів дослідження та основних трансформацій освіти в Україні. Використано емпіричний метод дослідження у комбінації із сучасним методом опитування онлайн-фокус-групи, спостереження та опитування (закрите анкетування). |
uk_UA |
dc.format.extent |
c. 405-406 |
uk_UA |
dc.language.iso |
en |
uk_UA |
dc.publisher |
Буковинський державний медичний університет |
uk_UA |
dc.title |
Гібрідне навчання як новий тренд освіти |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |
dc.citation.conference |
104-а підсумкова науково-практична конференція з міжнародною участю професорсько-викладацького персоналу Буковинського державного медичного університету |
uk_UA |
dc.event.place |
Чернівці |
uk_UA |
dc.source.name |
Збірник матеріалів підсумкової 104-ї науково-практичної конференції з міжнародною участю професорсько-викладацького персоналу Буковинського державного медичного університету |
uk_UA |