Інтелектуальні Фонди БДМУ

Маркетингове дослідження ринку біологічно активних добавок

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ілащук, П.Г. uk_UA
dc.coverage.temporal 6, 8, 13 лютого 2023 року uk_UA
dc.date.accessioned 2023-09-27T13:06:38Z
dc.date.available 2023-09-27T13:06:38Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/21286
dc.description.abstract В системі ринкових відносин стабільно функціонує організація фармації та її здатність виконувати свою соціальну місію, яка залежить насамперед від асортименту, який повинен відповідати очікуванням та уявленням цільової аудиторії та виступати як ключовий фактор конкурентоспроможності суб'єкта господарювання. Проте збереження та зміцнення позицій на ринку в умовах його насиченості, постійної зміни асортименту, зростання потреб покупців і посилення конкуренції між роздрібними торговцями, які реалізовують певні групи парафармацевтичних препаратів і аптечні організації змушують їх шукати нові можливості для економічного розвитку в конкурентному середовищі. Однією з таких сфер є використання маркетингу в процесі оновлення, розширення та урізноманітнення асортименту. uk_UA
dc.format.extent c. 378-379 uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Буковинський державний медичний університет uk_UA
dc.title Маркетингове дослідження ринку біологічно активних добавок uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.citation.conference 104-а підсумкова науково-практична конференція з міжнародною участю професорсько-викладацького персоналу Буковинського державного медичного університету uk_UA
dc.event.place Чернівці uk_UA
dc.source.name Збірник матеріалів підсумкової 104-ї науково-практичної конференції з міжнародною участю професорсько-викладацького персоналу Буковинського державного медичного університету uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу