Інтелектуальні Фонди БДМУ

Етапи планування засвоєння лекційного матеріалу лікарями-інтернами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Польовий, Віктор Павлович
dc.contributor.author Салютін, Р.В.
dc.contributor.author Паляниця, Андрій Семенович
dc.contributor.author Кнут, Руслан Петрович
dc.contributor.author Волянюк, Петро Михайлович
dc.contributor.author Бойко, Світлана Іллівна
dc.contributor.author Кифяк, П.В.
dc.contributor.author Polоvyi, V.P.
dc.contributor.author Saliutin, R.V.
dc.contributor.author Palianytsia, A.S.
dc.contributor.author Knut, R.P.
dc.contributor.author Volianiuk, P.M.
dc.contributor.author Boiko, S.I.
dc.contributor.author Kyfiak, P.V.
dc.date.accessioned 2023-04-16T04:29:35Z
dc.date.available 2023-04-16T04:29:35Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.other DOI: https://doi.org/10.24061/1727-0847.21.4.2022.48
dc.identifier.other УДК 378.046-021.6:378.147:61
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20769
dc.description.abstract Резюме. Лекція є одним із основних складників дидактичного циклу навчання в закладах вищої освіти. При цьому більшість опитаних студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» вважають, що отримують під час слухання лекцій до 60% навчального матеріалу. Мета роботи. Оптимізувати викладання лекційного матеріалу шляхом формування професійно-орієнтованого базису для наступного послідовного засвоєння студентами навчального матеріалу. Висновки. Лекційні заняття сприяють творчому спілкуванню лектора з аудиторією в контексті співтворчості, емоційної взаємодії і є дієвим способом для отримання фахових знань шляхом індивідуалізованої форми читання лекції, залежно від тематики, підготовленості аудиторії, наявності технічних засобів, що сприяє активізації просторової змістовної діяльності лікарів-інтернів. Abstract. The lecture is one of the main components of the didactic cycle of education in higher educational institutions. At the same time, the majority of interviewed students of the Master’s educational qualification level believe that they receive up to 60% of the educational material from lectures. Aim of the work. To optimize the teaching of lecture material by forming of professionally oriented basis for the subsequent mastering of educational material by students. Conclusions. Lecture classes contribute to the creative communication of the lecturer with the audience in the context of co-creation, emotional interaction and are the effective way to obtain professional knowledge through an individualized form of reading the lecture, depending on the topic, the preparedness of the audience, the availability of technical means, which contributes to the activation of the spatial meaningful activity of intern doctors. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Клінічна анатомія та оперативна хірургія (науково-практичний медичний журнал) uk_UA
dc.subject лекції uk_UA
dc.subject лікарі-інтерни uk_UA
dc.subject етапи викладу uk_UA
dc.subject lectures uk_UA
dc.subject intern doctors uk_UA
dc.subject presentation stages uk_UA
dc.title Етапи планування засвоєння лекційного матеріалу лікарями-інтернами uk_UA
dc.title.alternative Stages of planning of lecture material mastering by interns uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу