Інтелектуальні Фонди БДМУ

Нові методичні підходи покращання підготовки студентів до складання ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок», єдиного державного кваліфікаційного іспиту, англійська мова професійного спрямування

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Роговий, Юрій Євгенович
dc.contributor.author Білоокий, Олександр В'ячеславович
dc.contributor.author Білоокий, В'ячеслав Васильович
dc.contributor.author Rohovyi, Yu.Ye.
dc.contributor.author Bilo’okiy, O.V.
dc.contributor.author Bilo’okiy, V.V.
dc.date.accessioned 2023-04-16T04:26:51Z
dc.date.available 2023-04-16T04:26:51Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.other DOI: https://doi.org/10.24061/2413-0737.XXVI.4.104.2022.13
dc.identifier.other УДК 378.091.27-043.61:811.11
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/20760
dc.description.abstract Мета роботи. Порівняти якість підготовки студентів до складання ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок», Єдиного державного кваліфікаційного іспиту, англійська мова професійного спрямування за допомогою класичного методу і запропонованого алгоритму, що складається з п’яти етапів та дає можливість забезпечити інтегративний підхід з переходом від домінуючого напруження пам’яті до мислення й інтелекту. Висновки. Застосування запропонованого алгоритму в п’ять етапів аналізу тестових завдань із відкритої бази даних “Kрок” українською мовою і тестових завдань англійською мовою професійного спрямування дозволяє удосконалити традиційні види навчання, перейти від класичної підготовки студентів до складання ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок», Єдиного державного кваліфікаційного іспиту, англійська мова професійного спрямування з домінуванням напруження пам’яті (свідомості минулого) до переважного використання мислення (поняття, судження, висновок) та інтелекту (аналізу, синтезу, абстракції, конкретизації, узагальнення), що дасть можливість всебічного усвідомлення суті тестових завдань та сприяти формуванню усвідомлення практичної діяльності лікаря. Objective. To compare the quality of students' preparation for taking licensing integrated exam "Krok", the Unified State Qualification Exam, and the English language for professional purposes using the classical method and the proposed algorithm, which consists of five stages and makes it possible to provide an integrative approach with the transition from dominant memory stress to thinking and intelligence. Conclusions. The application of the proposed algorithm in 5 stages of analysis of test tasks from the open database licensing integrated exam "Krok" in Ukrainian and test tasks in English for professional purposes allows to improve traditional types of education, to move from classical training of students to passing the license integrated exam "Krok", the Unified State Qualification Exam, English language professional orientation with a predominance of stress on memory (consciousness of the past) to the predominant use of thinking (concepts, judgments, inferences) and intellect (analysis, synthesis, abstraction, concretization, generalization), which will allow understanding the essence of test tasks and contribute to the development of awareness of the essence of the doctor's practical activity. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Буковинський медичний вісник (науково-практичний журнал) uk_UA
dc.subject ліцензійні інтегровані іспити «Крок» uk_UA
dc.subject пам’ять uk_UA
dc.subject мислення uk_UA
dc.subject інтелект uk_UA
dc.subject покращання підготовки uk_UA
dc.subject інтегративний підхід uk_UA
dc.subject licensing integrated exam "Krok" uk_UA
dc.subject memory uk_UA
dc.subject thinking uk_UA
dc.subject intelligence uk_UA
dc.subject improvement of training uk_UA
dc.subject integrative approach uk_UA
dc.title Нові методичні підходи покращання підготовки студентів до складання ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок», єдиного державного кваліфікаційного іспиту, англійська мова професійного спрямування uk_UA
dc.title.alternative New methodological approaches to improving the preparation of students to take the licensing integrated exam "Krok", the uniform state qualification examination, the English language for professional purposes uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу