Abstract:
Загальновизнано, що студентський період найсприятливіший для маніфестації та розвитку психічних захворювань, переважно непсихотичного рівня. Це обумовлює актуальність пошуку нових форм своєчасної діагностики непсихотичних психічних розладів (НПР) в осіб молодого віку.
Мета дослідження – провести клініко-анамнестичне психіатричне дослідження студентів закладів вищої освіти (ЗВО) з метою визначення його ролі в комплексній сучасній діагностиці непсихотичних психічних розладів у даного контингенту.
Висновки. У результаті проведеного клініко-анамнестичного дослідження студентів ЗВО встановлено позитивний вплив психоедукації та скринінгового обстеження на ставлення обстежуваних до стану власного здоров'я, що підвищує ефективність ранньої діагностики НПР.
Общепризнано, что студенческий период наиболее благоприятен для манифестации и развития психических заболеваний, преимущественно непсихотического уровня. Это обуславливает актуальность поиска новых форм своевременной диагностики непсихотических психических расстройств (НПР) у молодых людей. Цель исследования – осуществить клинико-анамнестическое психиатрическое обследование студентов высших учебных заведений (ВУЗ) с целью определения его роли в комплексной современной диагностике непсихотических психических расстройств у данного контингента.
Выводы. В результате проведенного клинико-анамнестического исследования студентов ВУЗ установлено положительное влияние психоэдукции и скринингового обследования на отношение обследуемых к состоянию собственного здоровья, что в итоге повышает эффективность ранней диагностики НПР.
A brief description of the work. It is generally accepted that the student period is the most favorable for the manifestation and development of mental illness, mainly of a non-psychotic level. This determines the relevance of the search for new forms of timely diagnosis of non-psychotic mental disorders (NPD) amoung young people. The aim of the study – to conduct clinical and anamnestic psychiatric examination of students of higher educational establishments (НЕЕ) in order to determine its role in the complex modern diagnosis of non-psychotic mental disorders in this contingent.
Conclusions. Consequently, as a result of the clinical and anamnestic study of university students, a positive effect of psychoeduction and screening examination on the attitude of the surveyed to their own health status has been established as a result of the clinical and anamnestic study of the university students, that ultimately increases the efficiency of early diagnosis of NPD.