Інтелектуальні Фонди БДМУ

Зміни в сучасному університеті: виклики сьогодення та тенденції розвитку в умовах онлайн навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нечитайло, Олена Юріївна
dc.contributor.author Колотило, Олександр Богданович
dc.contributor.author Нечитайло, Е.Ю.
dc.contributor.author Колотило, А.Б.
dc.contributor.author Nechytailo, O.Yu.
dc.contributor.author Kolotylo, O.B.
dc.date.accessioned 2022-03-02T11:40:26Z
dc.date.available 2022-03-02T11:40:26Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other УДК 378.014.61:378.147.018.43
dc.identifier.other DOI: 10.24061/2413-0737.XXV.4.100.2021.22
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/19059
dc.description.abstract Мета роботи – визначити оптимальні методики онлайн викладання матеріалу для студентів залежно від їх особливостей сприйняття інформації, а також забезпечити ефективний спосіб контролю знань. Висновок. Упродовж карантину та за умови проведення дистанційного навчання, найбільш ефективними є методики поєднаного викладення матеріалу, коли студенти мають змогу використовувати усі канали сприйняття інформації. Цель работы – определить оптимальные методики онлайн преподавания материала для студентов в зависимости от их особенностей восприятия информации, а также обеспечить эффективный способ контроля знаний. Вывод. В течение карантина и при условии проведения дистанционного обучения, наиболее эффективными являются методики сочетанного изложения материала, когда студенты имеют возможность использовать все каналы восприятия информации. Purpose of work. Determine the best methods of online teaching material for students, depending on their characteristics of perception of information, as well as provide an effective way to control knowledge. Conclusion. During quarantine and distance learning, the most effective are the methods of combined presentation of the material, when students have the opportunity to use all channels of information perception. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Буковинський медичний вісник uk_UA
dc.subject дистанційні заняття uk_UA
dc.subject аудіали uk_UA
dc.subject кінестети uk_UA
dc.subject візуали uk_UA
dc.subject симуляційні методики uk_UA
dc.subject чек-лист uk_UA
dc.subject комбіноване навчання uk_UA
dc.subject дистанционные занятия uk_UA
dc.subject аудиалы uk_UA
dc.subject кинестеты uk_UA
dc.subject визуалы uk_UA
dc.subject симуляционные методики uk_UA
dc.subject чек-лист uk_UA
dc.subject комбинированное обучение uk_UA
dc.subject distance learning uk_UA
dc.subject auditory uk_UA
dc.subject kinesthetic uk_UA
dc.subject visuals uk_UA
dc.subject simulation techniques uk_UA
dc.subject checklist uk_UA
dc.subject combined learning uk_UA
dc.title Зміни в сучасному університеті: виклики сьогодення та тенденції розвитку в умовах онлайн навчання uk_UA
dc.title.alternative Изменения в современном университете: вызовы и тенденции развития uk_UA
dc.title.alternative Changes in the modern university: challenges and development trends uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу