Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Нечитайло, Олена Юріївна | |
dc.contributor.author | Колотило, Олександр Богданович | |
dc.contributor.author | Нечитайло, Е.Ю. | |
dc.contributor.author | Колотило, А.Б. | |
dc.contributor.author | Nechytailo, O.Yu. | |
dc.contributor.author | Kolotylo, O.B. | |
dc.date.accessioned | 2022-03-02T11:40:26Z | |
dc.date.available | 2022-03-02T11:40:26Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.other | УДК 378.014.61:378.147.018.43 | |
dc.identifier.other | DOI: 10.24061/2413-0737.XXV.4.100.2021.22 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/19059 | |
dc.description.abstract | Мета роботи – визначити оптимальні методики онлайн викладання матеріалу для студентів залежно від їх особливостей сприйняття інформації, а також забезпечити ефективний спосіб контролю знань. Висновок. Упродовж карантину та за умови проведення дистанційного навчання, найбільш ефективними є методики поєднаного викладення матеріалу, коли студенти мають змогу використовувати усі канали сприйняття інформації. Цель работы – определить оптимальные методики онлайн преподавания материала для студентов в зависимости от их особенностей восприятия информации, а также обеспечить эффективный способ контроля знаний. Вывод. В течение карантина и при условии проведения дистанционного обучения, наиболее эффективными являются методики сочетанного изложения материала, когда студенты имеют возможность использовать все каналы восприятия информации. Purpose of work. Determine the best methods of online teaching material for students, depending on their characteristics of perception of information, as well as provide an effective way to control knowledge. Conclusion. During quarantine and distance learning, the most effective are the methods of combined presentation of the material, when students have the opportunity to use all channels of information perception. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Буковинський медичний вісник | uk_UA |
dc.subject | дистанційні заняття | uk_UA |
dc.subject | аудіали | uk_UA |
dc.subject | кінестети | uk_UA |
dc.subject | візуали | uk_UA |
dc.subject | симуляційні методики | uk_UA |
dc.subject | чек-лист | uk_UA |
dc.subject | комбіноване навчання | uk_UA |
dc.subject | дистанционные занятия | uk_UA |
dc.subject | аудиалы | uk_UA |
dc.subject | кинестеты | uk_UA |
dc.subject | визуалы | uk_UA |
dc.subject | симуляционные методики | uk_UA |
dc.subject | чек-лист | uk_UA |
dc.subject | комбинированное обучение | uk_UA |
dc.subject | distance learning | uk_UA |
dc.subject | auditory | uk_UA |
dc.subject | kinesthetic | uk_UA |
dc.subject | visuals | uk_UA |
dc.subject | simulation techniques | uk_UA |
dc.subject | checklist | uk_UA |
dc.subject | combined learning | uk_UA |
dc.title | Зміни в сучасному університеті: виклики сьогодення та тенденції розвитку в умовах онлайн навчання | uk_UA |
dc.title.alternative | Изменения в современном университете: вызовы и тенденции развития | uk_UA |
dc.title.alternative | Changes in the modern university: challenges and development trends | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |