Інтелектуальні Фонди БДМУ

Use of andragogical methods in the process of improving the bioethics competence of medical students in forming a healthy lifestyle

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Kmet, O.H.
dc.contributor.author Filipets, N.D.
dc.contributor.author Filipets, O.O.
dc.contributor.author Kmet, T.I.
dc.contributor.author Yurnyuk, S.V.
dc.contributor.author Tymkul, D.M.
dc.contributor.author Кметь, Ольга Гнатівна
dc.contributor.author Філіпець, Наталія Дмитрівна
dc.contributor.author Філіпець, Олена Олексіївна
dc.contributor.author Кметь, Тарас Ігорович
dc.contributor.author Юрнюк, С.В.
dc.contributor.author Тимкул, Д.М.
dc.contributor.author Кметь, О.Г.
dc.contributor.author Филипец, Н.Д.
dc.contributor.author Филипец, Е.А.
dc.contributor.author Кметь, Т.И.
dc.contributor.author Юрнюк, С.В.
dc.contributor.author Тымкул, Д.Н.
dc.date.accessioned 2022-02-02T08:35:56Z
dc.date.available 2022-02-02T08:35:56Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other УДК 378.001.8
dc.identifier.other DOI: 10.24061/2413-0737.XXV.3.99.2021.26
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/18776
dc.description.abstract The article highlights the peculiarities of teaching medical students the basics of "Fundamentals of Bioethics and Biosafety" using andragogic models of the educational process and interactive principles of learning, such as dialogic interaction, cooperation and collaboration, active-role (playing) participation, as well as organization of training to improve communication skills in combating bad habits and maintaining a healthy lifestyle. У статті висвітлені особливості викладання студентам-медикам навчальної дисципліни "Основи біоетики та біобезпеки" із використанням андрагогічних моделей освітнього процесу та інтерактивних принципів навчання, таких як діалогічна взаємодія, кооперація й співробітництво, активнорольова (ігрова) участь і організація тренінгу з удосконалення навичок комунікації в боротьбі зі шкідливими звичками та дотриманні здорового способу життя. В статье освещены особенности преподавания студентам-медикам учебной дисциплины "Основы биоэтики и биобезопасности" с использованием андрагогической модели образовательного процесса и интерактивных принципов обучения, таких как диалогическое взаимодействие, кооперация и сотрудничество, активноролевое (игровое) участие и организация тренинга по усовершенствованию навыков коммуникации в борьбе с вредными привычками и соблюдении здорового образа жизни. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Буковинський медичний вісник uk_UA
dc.subject medical students uk_UA
dc.subject methods of andragogy uk_UA
dc.subject bioethical competence uk_UA
dc.subject healthy lifestyle uk_UA
dc.subject студенти-медики uk_UA
dc.subject методи андрагогіки uk_UA
dc.subject біоетична компетентність uk_UA
dc.subject здоровий спосіб життя uk_UA
dc.subject студенты-медики uk_UA
dc.subject методы андрагогики uk_UA
dc.subject биоэтическая компетентность uk_UA
dc.subject здоровый образ жизни uk_UA
dc.title Use of andragogical methods in the process of improving the bioethics competence of medical students in forming a healthy lifestyle uk_UA
dc.title.alternative Використання методів андрагогіки у процесі удосконалення біоетичної компетентності студентів-медиків у формуванні здорового способу життя uk_UA
dc.title.alternative Использование методов андрагогики в процессе совершенствования биоэтической компетентности студентов-медиков в формировании здорового образа жизни uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу