Короткий опис(реферат):
The article highlights the peculiarities of teaching medical students the basics of "Fundamentals of Bioethics and Biosafety" using andragogic models of the educational process and interactive principles of learning, such as dialogic interaction, cooperation and collaboration, active-role (playing) participation, as well as organization of training to improve communication skills in combating bad habits and maintaining a healthy lifestyle.
У статті висвітлені особливості викладання студентам-медикам навчальної дисципліни "Основи біоетики та біобезпеки" із використанням андрагогічних моделей освітнього процесу та інтерактивних принципів навчання, таких як діалогічна взаємодія, кооперація й співробітництво, активнорольова (ігрова) участь і організація тренінгу з удосконалення навичок комунікації в боротьбі зі шкідливими звичками та дотриманні здорового способу життя.
В статье освещены особенности преподавания студентам-медикам учебной дисциплины "Основы биоэтики и биобезопасности" с использованием андрагогической модели образовательного процесса и интерактивных принципов обучения, таких как диалогическое взаимодействие, кооперация и сотрудничество, активноролевое (игровое) участие и организация тренинга по усовершенствованию навыков коммуникации в борьбе с вредными привычками и соблюдении здорового образа жизни.