Короткий опис(реферат):
Мета роботи – вивчення можливості викладання медичної паразитології студентам медичних коледжів за допомогою інтерактивних та традиційних методів, а також дистанційного навчання в умовах карантину.
Матеріал і методи. Розглянуто як класичні, так і сучасні методи навчання, а також їх поєднання. Застосовано такі методи навчання, як геймінг, робота в групах, коучінг під час практичних занять з курсу "Медична паразитологія" для студентів медичного коледжу за спеціальністю "Медсестринство".
Висновки. Відзначено ефективність застосування інтерактивних методів та роботи в групах, особливо для студентів молодших курсів. Достатньо ефективними виявились методи роботи в групах для студентів, які вступили до медичного коледжу після здобуття базової середньої освіти.
Цель исследования – изучение возможности преподавания медицинской паразитологии студентам медицинских колледжей с помощью интерактивных и традиционных методов, а также дистанционного обучения в условиях карантина.
Материал и методы. Рассмотрены как классические, так и современные методы обучения, а также их сочетания. Применены такие методы обучения как гейминг, работа в группах, коучинг во время практических занятий по курсу "Медицинская паразитология" для студентов медицинского колледжа по специальности "Медсестринство".
Выводы. Отмечена эффективность применения интерактивных методов обучения и работы в группах, особенно для студентов младших курсов. Достаточно эффективными оказались методы работы в группах для студентов, поступивших в медицинский колледж: после получения базового среднего образования.
Objective: to study the possibility of teaching of medical parasitology to medical college students using interactive and traditional methods, as well as distance learning during the quarantine.
Material and methods: both classical and modern teaching methods, as well as their combination, were considered. During practical classes in the course "Medical Parasitology" such teaching methods as gaming, group work, coaching were used for medical college students.
Conclusions: the effectiveness of interactive methods and group work was noted, especially for junior students. Methods of group working among students who entered the medical college after obtaining basic secondary education proved to be quite effective.