DSpace Repository

Динаміка рівнів тривожності, депресії, алекситимії та нейротизму у студентів залежно від курсу навчання

Show simple item record

dc.contributor.author Юрценюк, Ольга Сидорівна
dc.contributor.author Юрценюк, О.С.
dc.contributor.author Yurtsenyuk, O.S.
dc.date.accessioned 2021-08-04T07:41:52Z
dc.date.available 2021-08-04T07:41:52Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.other УДК 616.89-008.45:159.938]-057.875
dc.identifier.other DOI: 10.24061/2413-0737.XXIV.1.93.2020.27
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/17164
dc.description.abstract Резюме. У статті проаналізовано динаміку рівнів тривожності, депресії, алекситимії та нейротизму у студентів вищих навчальних закладів залежно від курсу навчання. Мета дослідження – визначити динаміку рівнів тривожності, депресії, алекситимії та нейротизму у студентів. Матеріал і методи. Аналізували результати обстеження 1235 студентів. Застосовані методи: клінічний, клініко-психопатологічний, клініко-епідеміологічний, клініко-анамнестичний, експериментально-психологічний та статистичний. Результати. Встановлено, що у студентів IV курсу найбільше підвищився рівень особистісної тривожності (40,00%), рівень депресії (13,82%) та рівень нейротизму (7,64%) порівняно зі студентами інших курсів. Рівень алекситимії найбільше зростав у студентів III курсу (25,85%). Погіршення рівня ситуативної тривоги найбільше притаманне студентам II курсу навчання (32,56%). Висновки. Встановлено, що у студентів найбільш чутливими показниками ефективності лікування непсихотичних психічних розладів виявилися рівень ситуативної тривожності, алекситимії та депресії. Резюме. В статье проанализирована динамика уровней тревожности, депрессии, алекситимии и нейротизма у студентов высших учебных заведений в зависимости от курса обучения. Цель исследования – определить динамику уровней тревожности, депрессии, алекситимии и нейротизма у студентов. Материал и методы. Анализировали результаты обследования 1235 студентов. Применены методы: клинический, клинико-психопатологический, клинико-эпидемиологический, клинико-анамнестический, экспериментально-психологический и статистический. Результаты. Установлено, что у студентов IV курса больше повысился уровень личностной тревожности (40,00%), уровень депрессии (13,82%) и уровень нейротизма (7,64%) по сравнению со студентами других курсов. Уровень алекситимии больше всего вырос у студентов III курса (25,85%). Ухудшение уровня ситуативной тревоги наиболее характерны студентам II курса обучения (32,56%). Выводы. Установлено, что у студентов наиболее чувствительными показателями эффективности лечения непсихотических психических расстройств оказались уровень ситуативной тревожности, алекситимии и депрессии. Summary. The article analyzes the dynamics of levels of anxiety, depression, alexithymia and neuroticism in students of higher educational institutions depending on the course of study. Purpose of the study – determine the dynamics of levels of anxiety, depression, alexithymia and neuroticism in students. Material and methods. We analyzed the results of a survey of 1235 students. Methods applied: clinical, clinical-psychopathological, clinical, epidemiological, clinical and medical history, experimental psychological and statistical methods. Results. It was found that fourth-year students had a higher level of personal anxiety (40.00%), depression (13.82%) and neuroticism (7.64%) compared with other students. The level of alexithymia increased most among third-year students (25.85%). Deterioration of the level of situational anxiety is the most characteristic of students of the second year of study (32.56%). Conclusions. It was found that among students the level of situational anxiety, alexithymia, and depression turned out to be the most sensitive indicators of the effectiveness of the treatment of nonpsychotic mental disorders. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Буковинський медичний вісник uk_UA
dc.subject непсихотичні психічні розлади uk_UA
dc.subject депресія uk_UA
dc.subject тривожність uk_UA
dc.subject алекситимія uk_UA
dc.subject нейротизм uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject непсихотические психические расстройства uk_UA
dc.subject депрессия uk_UA
dc.subject тревожность uk_UA
dc.subject алекситимия uk_UA
dc.subject нейротизм uk_UA
dc.subject студенты uk_UA
dc.subject nonpsychotic mental disorders uk_UA
dc.subject depression uk_UA
dc.subject anxiety uk_UA
dc.subject alexithymia uk_UA
dc.subject neuroticism uk_UA
dc.subject students uk_UA
dc.title Динаміка рівнів тривожності, депресії, алекситимії та нейротизму у студентів залежно від курсу навчання uk_UA
dc.title.alternative Динамика уровня тревожности, депрессии, алекситимии и нейротизма студентов в зависимости от курса обучения uk_UA
dc.title.alternative Dynamics of the level of anxiety, depression, alexithymia and neuroticism of students depending on the learning course uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account