Короткий опис(реферат):
Резюме. У статті розглянуто роль міждисциплінарної інтеграції як необхідної складової навчального процесу в системі медичної освіти, що дає змогу доповнити зміст однієї дисципліни знаннями з іншої та обґрунтовує можливість комплексного вирішення завдань медичної практики методом широкого інтегрування набутої під час вивчення різноманітних дисциплін інформації. Фармакологія як інтегрована наука поєднує доклінічні та клінічні дисципліни і відіграє провідну роль у процесі формування професійних умінь та навичок.
У роботі наведено характеристику та місце різних видів міждисциплінарної інтеграції та важливість її впровадження під час вивчення фармакології студентами Вищого державного навчального закладу України "Буковинський державний медичний університет".
Резюме. В статье рассмотрена роль междисциплинарной интеграции как необходимой составляющей учебного процесса в системе медицинского образования, позволяющей дополнить содержание одной дисциплины знаниями с другой и обосновывающей возможность комплексного решения задач медицинской практики методом широкого интегрирования приобретенной при изучении различных дисциплин информации. Фармакология как интегрированная наука объединяет доклинические и клинические дисциплины и играет ведущую роль в процессе формирования профессиональных умений и навыков.
В работе приведена характеристика и место разных видов междисциплинарной интеграции, а также важность ее внедрения при изучении фармакологии студентами Высшего государственного учебного заведения Украины "Буковинский государственный медицинский университет".
Abstract. The article considers the relevance of the curricular integration as an essential part of medical education, which allows supplementing the content of one discipline with knowledge from another, and substantiating the possibility of a comprehensive solution of the challenges of medical practice by the wide integration of the acquired information from various disciplines. Pharmacology as an integrated science combines preclinical and clinical subjects and promotes the acquisition of professional knowledge and skills.
The paper establishes the characteristics and place of the different types of curricular integration, the relevance of its introduction in the course of pharmacology study in Higher State Educational Establishment of Ukraine "Bukovinian State Medical University".