dc.contributor.author |
Popelyuk, Nataliia |
|
dc.contributor.author |
Popelyuk, Oleksandra-Maria |
|
dc.contributor.author |
Попелюк, Н.О. |
|
dc.contributor.author |
Попелюк, О.-М.В. |
|
dc.contributor.author |
Попелюк, Н.А. |
|
dc.contributor.author |
Попелюк, А.-М.В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-24T15:38:29Z |
|
dc.date.available |
2021-02-24T15:38:29Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.other |
UDK 001.8:378:61 |
|
dc.identifier.other |
DOI 10.24061/2411-6181.2.2019.125 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16572 |
|
dc.description.abstract |
Зона європейської вищої освіти будується на європейських традиціях відповідальності освіти перед суспільством; на широкому і відкритому доступі як до дипломної, так і післядипломної освіти; на освіті для розвитку особи і навчанні протягом всього життя. Метою даного дослідження є оцінка ролі наукових досліджень у вищій медичній школі, а також аналіз актуальності та необхідності вдосконалення проведення наукових досліджень у вищих медичних навчальних закладах. Матеріал, результати та обговорення. Відсутність державного фінансування наукових досліджень на початку і в середині 90-х спричинило відтік молодих талановитих вчених з університетів, що призвело до скорочення кількості і якості наукових досліджень. Багато університетів не змогли досягти стратегічних цілей, намагаючись пристосуватися до нових умов. У статті висвітлений стан та перспективи наукових досліджень у вищих медичних навчальних закладах України на основі порівняння досвіду різних установ, що зумовлює новизну статті. Створення університетських клінік як центрів інтеграції наукових, освітніх і медичних процесів сприяє формуванню академічної тріади як основи якості медичної освіти. Саме університетська клініка забезпечує високу якість класичних університетів і є передумовою для забезпечення клінічної вагомості вищої медичної освіти. Розвиток інноваційної складової дослідження вимагає більш тісної співпраці медичних університетів. Методи. У пропонованій статті використано порівняльний та описовий методи дослідження. Висновки. Таким чином стратегічні напрями розвитку наукових досліджень у вищих медичних навчальних закладах у першу чергу включають розвиток людських ресурсів, надання якісної медичної освіти, створення власних клінічних баз – університетських клінік, підвищення якості університетської науки і інтеграцію в міжнародне наукове співтовариство.
Зона европейского высшего образования строится на европейских традициях ответственности образования перед обществом; на широком и открытом доступе как к додипломному, так и последипломному образованию; на образовании для развития личности и обучении в течение всей жизни. Цель статьи. В статье освещено состояние и перспективы научных исследований в высших медицинских учебных заведениях Украины. В статье освещено состояние и перспективы научных исследований в высших медицинских учебных заведениях Украины на основе сравнения опыта различных учреждений, что определяет новизну статьи. Методы. В предлагаемой статье использованы сравнительный и описательный методы исследования. Выводы. Таким образом, стратегические направления развития научных исследований в высших медицинских учебных заведениях в первую очередь включают развитие человеческих ресурсов, предоставление качественного медицинского образования, создание собственных клинических баз университетских клиник, повышения качества университетской науки и интеграцию в международное научное сообщество. |
uk_UA |
dc.language.iso |
en |
uk_UA |
dc.publisher |
Актуальні питання суспільних наук та історії медицини |
uk_UA |
dc.subject |
вища медична освіта |
uk_UA |
dc.subject |
університетська клініка |
uk_UA |
dc.subject |
наукові дослідження |
uk_UA |
dc.subject |
высшее медицинское образование |
uk_UA |
dc.subject |
университетская клиника |
uk_UA |
dc.subject |
научные исследования |
uk_UA |
dc.title |
Scientific researches – catalyze а qualitative higher medical education |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Наукові дослідження – каталізатор якісної медичної освіти |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Научные исследования – катализатор качественного медицинского образования |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |