Інтелектуальні Фонди БДМУ

Фаховоорієнтована іншомовна освіта як чинник підготовки майбутніх лікарів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Семисюк, Альбіна Михайлівна
dc.contributor.author Лапа, Галина Миколаївна
dc.contributor.author Рак, Олександр Михайлович
dc.contributor.author Семисюк, А.М.
dc.contributor.author Лапа, Г.Н.
dc.contributor.author Рак, А.М.
dc.contributor.author Semysiuk, A.M.
dc.contributor.author Lapa, G.M.
dc.contributor.author Rak, O.M.
dc.date.accessioned 2020-07-30T18:32:12Z
dc.date.available 2020-07-30T18:32:12Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.other УДК 378:005.6:61]-054.62
dc.identifier.other DOI:10.24061/2413-0737/XXI.2.82.1.2017.39
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16068
dc.description.abstract У статті розглядається в динамічному аспекті досвід роботи викладацького складу кафедри іноземних мов ВДНЗ України "Буковинський державний медичний університет" у форматі навчання майбутніх медичних фахівців іншомовної фаховоорієнтованої комунікативної компетентності майбутніх лікарів. Окреслюються основні етапи розвитку цього виду навчання, ставиться акцент на значенні вивчення іноземних мов у системі вищої професійної освіти в умовах академічної мобільності студентів, можливості стажування в навчальних закладах Європи. У статті приділяється велика увага використанню сучасних методів навчання іноземних мов як складової навчання міжкультурної комунікації, серед яких є інтерактивні методи, що відтворюють елементи іспиту на знання іноземних мов рівня В1, В2, впровадження яких сприятимуть ефективності іншомовної освіти студентів. uk_UA
dc.description.abstract В статье в динамике рассматривается и анализируется опыт работы преподавателей кафедры иностранных языков государственного высшего учебного заведения Украины "Буковинский государственный медицинский университет" в формате обучения будущих врачей иноязычной компетентности. Очерчиваются основные этапы этого вида учебной деятельности, акцентируется внимание на значение изучения иностранных языков на образовательном поле специалистов в системе профессионального образования в условиях академической мобильности студентов, представленных возможностей стажировки в вузах Европы. В статье уделяется большое внимание использованию современным методам обучения иностранным языкам как составляющей обучения межкультурной коммуникации, среди которых важное место занимают интерактивные методы с включением элементов тестирования на знание иностранных языков уровней В1, В2, использование которых способствуют результативности всего процесса обучения иностранным языкам в неспециальном вузе. ru
dc.description.abstract The experience of work of the tutors of the department of foreign languages of higher state educational establishment of Ukraine "Bukovinian state medical university" in the range of teaching foreign competence the future doctors is considered in this article. The authors outline the basic stages of this kind of educational activity, accentuate attention on the significance of studying foreign languages in educational field of specialists in the system of professional education under conditions of academic mobility of the students and afforded opportunities of probation period in higher educational establishments of Europe. Great attention is paid to the use of modern methods of teaching foreign languages as a constituent of teaching intercultural communication, where interactive methods including elements of checking up the acquired knowledge of foreign languages B1, B2 level occupy a significant place, promoting the efficacy of the whole process of teaching foreign languages in non-special higher state educational establishment. en
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Буковинський медичний вісник uk_UA
dc.subject фахова іншомовна освіта uk_UA
dc.subject освітнє поле uk_UA
dc.subject педагогічна діяльність uk_UA
dc.subject міжпредметна інтеграція uk_UA
dc.subject мотивація вивчення іноземних мов uk_UA
dc.subject інтерактивні методи uk_UA
dc.subject профессиональное иноязычное образование uk_UA
dc.subject образовательное поле uk_UA
dc.subject педагогическая деятельность uk_UA
dc.subject межпредметная интеграция uk_UA
dc.subject мотивация изучения иностранных языков uk_UA
dc.subject интерактивные методы uk_UA
dc.subject professional foreign education uk_UA
dc.subject educational field uk_UA
dc.subject pedagogical activity uk_UA
dc.subject integration between subjects uk_UA
dc.subject motivation of studying foreign languages uk_UA
dc.subject interactive methods uk_UA
dc.title Фаховоорієнтована іншомовна освіта як чинник підготовки майбутніх лікарів uk_UA
dc.title.alternative Профессионально-ориентированное иноязычное обучение как фактор подготовки будущих врачей uk_UA
dc.title.alternative Professionally oriented foreign languages education as a factor of training future doctors uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу