Інтелектуальні Фонди БДМУ

Практична підготовка сучасного лікаря

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ніцович, Ігор Романович
dc.contributor.author Юзько, Олександр Михайлович
dc.contributor.author Андрієць, Оксана Анатоліївна
dc.contributor.author Семеняк, Аліна Вікторівна
dc.contributor.author Ницович, И.Р.
dc.contributor.author Юзько, А.М.
dc.contributor.author Андриец, О.А.
dc.contributor.author Семеняк, А.В.
dc.contributor.author Nitsovych, I.R.
dc.contributor.author Yuzko, O.M.
dc.contributor.author Andriyets', O.A.
dc.contributor.author Semenyak, A.V.
dc.date.accessioned 2020-07-30T18:30:45Z
dc.date.available 2020-07-30T18:30:45Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.other УДК 378.147.091.33-027.22:614.253.4
dc.identifier.other DOI:10.24061/2413-0737.XXI.3.83.2017.113
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16064
dc.description.abstract Мета роботи – підвищити ефективність навчального процесу при вивченні дисципліни "Акушерство та гінекологія" шляхом впровадження різних видів наукової та навчально-методичної роботи для якісної підготовки сучасного лікаря. Матеріал і методи. Впровадження у навчальний процес різних методів викладання дисципліни "Акушерство та гінекологія" серед студентів 4-го, 5-го та 6-го курсів спеціальності "Лікувальна справа". Результати. Залучення студентів до науково-дослідницької роботи формує сучасного логічно мислячого лікаря. Наукова робота студентами здійснюється в різних напрямках – від наукових оглядів до спільних з науковим керівником клінічних досліджень. Важливо, щоб студенти брали активну участь у випробуваннях і мали свій невеличкий, самостійний розділ роботи. Велике значення має розбір цікавих клінічних випадків, спостережень, відеозаписів унікальних операцій, маніпуляцій, сумісна публікація результатів роботи. Для підвищення ефективності навчання студентів, практичної роботи серед лікарів, нами використовуються результати наукових досліджень, нові освітньо-педагогічні технології, методи інтерактивного навчання, матеріали дистанційного навчання в системі MOODLE. На кафедрі в сучасній системі дистанційного навчання MOODLE створені інформаційні формати навчальних матеріалів, посібників, підручників, тестових та ситуаційних завдань. При цьому використовується принцип модульного навчання. Висновок. Для практичної підготовки майбутнього лікаря важливим є залучення студентів у роботі студентського наукового товариства, максимальне використання навчальних Інтернет-ресурсів університету, постійне впровадження у навчальний процес сучасних методик, якісне оцінювання студентів. uk_UA
dc.description.abstract Цель работы – повысить эффективность учебного процесса при изучении дисциплины "Акушерство и гинекология" путем внедрения различных видов научной и учебно-методической работы для качественной подготовки современного врача. Материал и методы. Внедрение в учебный процесс различных методов преподавания дисциплины "Акушерство и гинекология" среди студентов 4-го, 5-го и 6-го курсов специальности "Лечебное дело". Результаты. Привлечение студентов к научно-исследовательской работе формирует современного логично мыслящего врача. Научная работа студентов осуществляется в разных направлениях – от научных обзоров к совместным с научным руководителем клинических исследований. Важно, чтобы студенты принимали активное участие в испытаниях и имели свой небольшой, самостоятельный раздел работы. Большое значение имеет разбор интересных клинических случаев, наблюдений, видеозаписей уникальных операций, манипуляций, совместимая публикация результатов работы. Для повышения эффективности обучения студентов, практической работы среди врачей, нами используются результаты научных исследований, новые образовательно-педагогические технологии, методы интерактивного обучения, материалы дистанционного обучения в системе MOODLE. На кафедре в современной системе дистанционного обучения MOODLE созданы информационные форматы учебных материалов, пособий, учебников, тестовых и ситуационных задач. При этом используется принцип модульного обучения. Вывод. Для практической подготовки будущего врача важным является привлечение студентов в работе студенческого научного общества, максимальное использование учебных Интернет-ресурсов университета, постоянное внедрение в учебный процесс современных методик, качественное оценивание студентов. ru
dc.description.abstract Objective – to increase the efficiency of the educational process in the study of the discipline "Obstetrics and Gynecology" by introducing various types of scientific and educational work for the qualitative training of a modern physician. Materials and methods. Introduction into the educational process of various methods of teaching the discipline "Obstetrics and Gynecology" among students of 4, 5 and 6 years in the specialty "General Medicine". Results. Involving students in research work forms a modern logically thinking doctor. Students' scientific work is carried out in different directions – from scientific reviews to cooperation with the scientific leader of clinical research. It is important that students take an active part in the trials and have their own small, independent section of work. Of great importance is the analysis of interesting clinical cases, observations, videos of unique operations, manipulations, and the joint publication of the results of work. To improve the efficiency of teaching students, practical work among physicians, we use the results of scientific research, new educational and pedagogical technologies, methods of interactive teaching of distance learning materials in the system MOODLE. At the department in the modern system of distance learning MOODLE created information formats of educational materials, manuals, textbooks, test and situational tasks. In this case, the principle of modular learning is used. Conclusion. For practical training of the future doctor it is important to involve students in the work of the student's scientific association, the use of educational online resources of the university, the constant introduction of modern methods in the educational process, and the qualitative assessment of students. en
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Буковинський медичний вісник uk_UA
dc.subject практична підготовка студентів uk_UA
dc.subject самостійна робота uk_UA
dc.subject навчально-методичний процес uk_UA
dc.subject практическая підготовка студентов uk_UA
dc.subject самостоятельная работа uk_UA
dc.subject учебно-методический процесс uk_UA
dc.subject practical training of students uk_UA
dc.subject independent work uk_UA
dc.subject teaching and methodical process uk_UA
dc.title Практична підготовка сучасного лікаря uk_UA
dc.title.alternative Практическая подготовка современных врачей uk_UA
dc.title.alternative Practical training of modern doctors uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу