Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ніцович, Ігор Романович | |
dc.contributor.author | Юзько, Олександр Михайлович | |
dc.contributor.author | Андрієць, Оксана Анатоліївна | |
dc.contributor.author | Семеняк, Аліна Вікторівна | |
dc.contributor.author | Ницович, И.Р. | |
dc.contributor.author | Юзько, А.М. | |
dc.contributor.author | Андриец, О.А. | |
dc.contributor.author | Семеняк, А.В. | |
dc.contributor.author | Nitsovych, I.R. | |
dc.contributor.author | Yuzko, O.M. | |
dc.contributor.author | Andriyets', O.A. | |
dc.contributor.author | Semenyak, A.V. | |
dc.date.accessioned | 2020-07-30T18:30:45Z | |
dc.date.available | 2020-07-30T18:30:45Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | УДК 378.147.091.33-027.22:614.253.4 | |
dc.identifier.other | DOI:10.24061/2413-0737.XXI.3.83.2017.113 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16064 | |
dc.description.abstract | Мета роботи – підвищити ефективність навчального процесу при вивченні дисципліни "Акушерство та гінекологія" шляхом впровадження різних видів наукової та навчально-методичної роботи для якісної підготовки сучасного лікаря. Матеріал і методи. Впровадження у навчальний процес різних методів викладання дисципліни "Акушерство та гінекологія" серед студентів 4-го, 5-го та 6-го курсів спеціальності "Лікувальна справа". Результати. Залучення студентів до науково-дослідницької роботи формує сучасного логічно мислячого лікаря. Наукова робота студентами здійснюється в різних напрямках – від наукових оглядів до спільних з науковим керівником клінічних досліджень. Важливо, щоб студенти брали активну участь у випробуваннях і мали свій невеличкий, самостійний розділ роботи. Велике значення має розбір цікавих клінічних випадків, спостережень, відеозаписів унікальних операцій, маніпуляцій, сумісна публікація результатів роботи. Для підвищення ефективності навчання студентів, практичної роботи серед лікарів, нами використовуються результати наукових досліджень, нові освітньо-педагогічні технології, методи інтерактивного навчання, матеріали дистанційного навчання в системі MOODLE. На кафедрі в сучасній системі дистанційного навчання MOODLE створені інформаційні формати навчальних матеріалів, посібників, підручників, тестових та ситуаційних завдань. При цьому використовується принцип модульного навчання. Висновок. Для практичної підготовки майбутнього лікаря важливим є залучення студентів у роботі студентського наукового товариства, максимальне використання навчальних Інтернет-ресурсів університету, постійне впровадження у навчальний процес сучасних методик, якісне оцінювання студентів. | uk_UA |
dc.description.abstract | Цель работы – повысить эффективность учебного процесса при изучении дисциплины "Акушерство и гинекология" путем внедрения различных видов научной и учебно-методической работы для качественной подготовки современного врача. Материал и методы. Внедрение в учебный процесс различных методов преподавания дисциплины "Акушерство и гинекология" среди студентов 4-го, 5-го и 6-го курсов специальности "Лечебное дело". Результаты. Привлечение студентов к научно-исследовательской работе формирует современного логично мыслящего врача. Научная работа студентов осуществляется в разных направлениях – от научных обзоров к совместным с научным руководителем клинических исследований. Важно, чтобы студенты принимали активное участие в испытаниях и имели свой небольшой, самостоятельный раздел работы. Большое значение имеет разбор интересных клинических случаев, наблюдений, видеозаписей уникальных операций, манипуляций, совместимая публикация результатов работы. Для повышения эффективности обучения студентов, практической работы среди врачей, нами используются результаты научных исследований, новые образовательно-педагогические технологии, методы интерактивного обучения, материалы дистанционного обучения в системе MOODLE. На кафедре в современной системе дистанционного обучения MOODLE созданы информационные форматы учебных материалов, пособий, учебников, тестовых и ситуационных задач. При этом используется принцип модульного обучения. Вывод. Для практической подготовки будущего врача важным является привлечение студентов в работе студенческого научного общества, максимальное использование учебных Интернет-ресурсов университета, постоянное внедрение в учебный процесс современных методик, качественное оценивание студентов. | ru |
dc.description.abstract | Objective – to increase the efficiency of the educational process in the study of the discipline "Obstetrics and Gynecology" by introducing various types of scientific and educational work for the qualitative training of a modern physician. Materials and methods. Introduction into the educational process of various methods of teaching the discipline "Obstetrics and Gynecology" among students of 4, 5 and 6 years in the specialty "General Medicine". Results. Involving students in research work forms a modern logically thinking doctor. Students' scientific work is carried out in different directions – from scientific reviews to cooperation with the scientific leader of clinical research. It is important that students take an active part in the trials and have their own small, independent section of work. Of great importance is the analysis of interesting clinical cases, observations, videos of unique operations, manipulations, and the joint publication of the results of work. To improve the efficiency of teaching students, practical work among physicians, we use the results of scientific research, new educational and pedagogical technologies, methods of interactive teaching of distance learning materials in the system MOODLE. At the department in the modern system of distance learning MOODLE created information formats of educational materials, manuals, textbooks, test and situational tasks. In this case, the principle of modular learning is used. Conclusion. For practical training of the future doctor it is important to involve students in the work of the student's scientific association, the use of educational online resources of the university, the constant introduction of modern methods in the educational process, and the qualitative assessment of students. | en |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Буковинський медичний вісник | uk_UA |
dc.subject | практична підготовка студентів | uk_UA |
dc.subject | самостійна робота | uk_UA |
dc.subject | навчально-методичний процес | uk_UA |
dc.subject | практическая підготовка студентов | uk_UA |
dc.subject | самостоятельная работа | uk_UA |
dc.subject | учебно-методический процесс | uk_UA |
dc.subject | practical training of students | uk_UA |
dc.subject | independent work | uk_UA |
dc.subject | teaching and methodical process | uk_UA |
dc.title | Практична підготовка сучасного лікаря | uk_UA |
dc.title.alternative | Практическая подготовка современных врачей | uk_UA |
dc.title.alternative | Practical training of modern doctors | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |