Интеллектуальные Фонды БГМУ

Фактори ризику порушень пізнавальної діяльності у дітей дошкільного віку

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Ященко, Юрій Борисович
dc.contributor.author Yashchenko, Y.
dc.date.accessioned 2020-07-11T11:35:50Z
dc.date.available 2020-07-11T11:35:50Z
dc.date.issued 1998
dc.identifier.other УДК 616.89-053.4:613.342.5]-06:574(477.85)
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/16005
dc.description.abstract З метою вивчення особливостей пізнавальної сфери дитини в залежності від її соматичного стану та умов оточуючого середовища, було проведено дослідження пізнавальної діяльності 200 дітей старших дошкільних груп ДДУ. Встановлено, що 37,8% дошкільнят мали низький рівень розвитку пізнавальної сфери, а серед дітей із середнім рівнем розвитку пізнавальної активності 31,8% мали дисгармонійний розвиток компонентів пізнавальної діяльності. Відвідування дошкільнятами ДДУ, розміщених в зонах навіть з низьким забрудненням грунту антропогенними полютантами, можна розглядати як фактор ризику порушення психічного розвитку дитини. Належність дитини до групи соматично хворих дітей підвищує ризик низького розвитку пізнавальної діяльності. Виховання дітей в сім'ях з надмірною концентрацією батьків на дитині знижує пізнавальну потребу дитини, негативно впливає на розвиток пізнавальної діяльності. Отримані дані передбачають необхідність системного медико-психологічного підходу щодо проблеми психосоматичного розвитку дітей, та проведення заходів по медичній реабілітації та психологічної корекції. uk_UA
dc.description.abstract We carried out a study of the cognitive activity of 200 children of senior preschool groups in order to study the peculiarities of the cognitive sphere of a child depending on its somatic status and the environmental conditions. It was determined that 37,8% of under school age children possessed a low level of the development of the cognitive activity, while among the children with the average level of the cognitive activity 31,8% had a dysharmonic course of development of components of the cognitive activity. Children's attendance of pre-school institutions situated even in zones with low levels of soil contamination by anthropogenic pollutants may be viewed as a risk factor of a disorder of a child's psychic development. The existence of somatic disease increaseas the risk of a low cognitive activity. Families with excessive attention towards a child reduce cognitive necessity and that has a negative impact on the abilities of a child. The obtained data envisage the necessity of a systemic medico-psychological approach as far as the problems of the psychosomatic development of children are concerned and providing measures of medical rehabilitation and psychological correction. en
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Буковинський медичний вісник uk_UA
dc.subject діти uk_UA
dc.subject пізнавальна діяльність uk_UA
dc.subject екологія uk_UA
dc.subject захворюваність uk_UA
dc.subject children uk_UA
dc.subject cognitive activity uk_UA
dc.subject ecology uk_UA
dc.subject sickness rate uk_UA
dc.title Фактори ризику порушень пізнавальної діяльності у дітей дошкільного віку uk_UA
dc.title.alternative Risk factors of disorders of cognitive activity in children of preschool age uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись