Розвиток пізнавальних здібностей дітей дошкільного віку залежать від особливостей їх мікросоціальних характеристик. Діти, які виховуються в сім'ях з низьким соціальним статусом батьків та в умовах надмірного батьківського опікування, складають групу ризику щодо розвитку низьких пізнавальних здібностей.
Развитие познавательных способностей детей дошкольного возраста зависит от особенностей их микросоциальных характеристик. Дети, которые воспитываются в семьях с низким социальным статусом родителей и в условиях повышенной родительской опеки составляют группу риска в отношении развития низких познавательных способностей.
The research of the development of cognitive abilities in children of preschool age from different as for the microsocial characteristic conditions was conducted. It has been shown that children being brought up in the families with unfavourable social status of parents and in conditions of their parents' hyperguardianship make up a risk group of low cognitive abilities' development.