Інтелектуальні Фонди БДМУ

Модульно-рейтингова система навчання та контролю як етап переходу до кредитно-модульної системи навчання з дисципліни "Мікробіологія" зі спеціальності "Сестринська справа"

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бичек, Т.П.
dc.contributor.author Кузик, Ф.В.
dc.contributor.author Бычек, Т.П.
dc.contributor.author Кузык, Ф.В.
dc.contributor.author Bychek, T.P.
dc.contributor.author Kuzyk, F.V.
dc.date.accessioned 2019-10-15T13:00:32Z
dc.date.available 2019-10-15T13:00:32Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.other УДК 579.61:378.146
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14996
dc.description.abstract Проведено педагогічний експеримент із використання модульно-рейтингової системи на спеціальності "Сестринська справа". Доведено, що модульно-рейтингова система контролю знань, допомагає своєчасно, у повному обсязі провести діагностику навчання, дозволяє ранжувати, визначати першого і останнього, що вносить елемент змагання в навчальний процес. Вона як підсумок – студент набирає суму балів, яка зумовлює його рейтинг. uk_UA
dc.description.abstract Проведено педагогический эксперимент по использованию модульно-рейтинговой системы на специальности "Сестринское дело". Модульно-рейтинговая система контроля знаний помогает своевременно, в полном объеме провести диагностику обучения, позволяет ранжировать, определять первого и последнего, что вносит элемент соревнования в учебный процесс. Она как итог дает возможность студенту набирать сумму баллов, которая составляет его рейтинг. ru
dc.description.abstract A pedagogical experiment of applying the credit-rating system to the speciality – "Nurse Business" has been carried out. It has been corroborated that the modul-rating system of knowledge control helps perform the diagnostics оf training, in full measure and in time, affords to rank, to spot the top student and the weakest one and that introduced an element of competition into the teaching procedure. To sum it up, a student scores и total sum of points which stipulates his rating. en
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Буковинський медичний вісник uk_UA
dc.subject модуль uk_UA
dc.subject рейтинг uk_UA
dc.subject модульно-рейтингова система uk_UA
dc.subject ранжування uk_UA
dc.subject силібус uk_UA
dc.subject модуль uk_UA
dc.subject рейтинг uk_UA
dc.subject кредит uk_UA
dc.subject модульно-рейтинговая система uk_UA
dc.subject ранжирование uk_UA
dc.subject силибус uk_UA
dc.subject module uk_UA
dc.subject rating uk_UA
dc.subject module-rating system uk_UA
dc.subject ranking uk_UA
dc.subject syllabus uk_UA
dc.title Модульно-рейтингова система навчання та контролю як етап переходу до кредитно-модульної системи навчання з дисципліни "Мікробіологія" зі спеціальності "Сестринська справа" uk_UA
dc.title.alternative Модульно-рейтинговая система обучения и контроля как етап перехода к кредитно-модульной системе обучения с дисциплины "Микробиология" из специальности "Сестринское дело" uk_UA
dc.title.alternative The module-rating system of teching and control as a stage of transition to the credit-module system of teaching in the subject – "Microbiology in speciality – "Nurse Business" uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

  • Буковинський медичний вісник [189]
    Український науково-практичний журнал "Буковинський медичний вісник" приймає до опублікування оригінальні дослідження, критичні наукові огляди та випадки з лікарської практики з різних проблем клінічної та експериментальної медицини. Крім того, редакція приймає матеріали з розділів "Проблеми вищої школи", "Ювілеї", "Рецензії", "Листи до редакції", "Історія кафедри", "Пам'ятні дати". Заснований у лютому 1997 року. ISSN (print): 1684-7903, ISSN (online):2413-0737

Показати скорочений опис матеріалу