Інтелектуальні Фонди БДМУ

Досвід викладання дисципліни «Акушерство та гінекологія» для студентів за спеціальністю «Медична психологія»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Семеняк, Аліна Вікторівна
dc.contributor.author Андрієць, Оксана Анатоліївна
dc.contributor.author Кучук, Л.А.
dc.contributor.author Semeniak, A.V.
dc.contributor.author Andriiets', O.A.
dc.contributor.author Kuchuk, L.A.
dc.date.accessioned 2019-08-09T09:20:47Z
dc.date.available 2019-08-09T09:20:47Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.other УДК 618.1/.2:378.46
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14844
dc.description.abstract Нами сформовано дві випадкові групи студентів – перша (основна група) – студенти, які в процесі навчання, додатково, при курації використовували різноманітні психологічні тести для експериментально-психологічного обстеження психічних процесів та методи клінічно-психологічного дослідження особистості, та друга (контрольна група) – студенти, які вивчали дисципліну за загальноприйнятою методикою. Навчання студентів проводилося в однакових умовах. Оцінювали студентів за традиційною шкалою з урахуванням критеріїв оцінювання при поточному та підсумковому контролі. Важливим була наявність вірогідної різниці в рівні знань при оцінюванні на підсумковому контролі – успішність студентів першої групи вірогідно вища. Нами сформировано две случайные группы студентов – первая (основная группа) – студенты, которые в процессе обучения, дополнительно, при курации употребляли разнообразное психологическое тестирование, и вторая (контрольная группа) – студенты, которые изучали дисциплину по общепринятой методике. Обучение студентов проводилось в одинаковых условиях. Оценивали студентов за традиционной шкалой. Важным было наличие достоверной разницы в уровне знаний при оценивании на итоговом контроле – успешность студентов первой группы была достоверно выше. We have formed two random groups of students – the first group (the basic group) – students who used various psychological tests additionally in the process of education when managing patients for an experimental – psychological examination of psychic processes, as well as methods of a clinicopsycho logical study of a personality and the second one (the control group) – students who mastered the subject in accordance with the generally, accepted technique. Teaching students was conducted under identical conditions. Students were evaluated according to the traditional scale with due regard for evaluation criteria in case of current and final control. The presence of the significant difference in the level of knowledge was important, when evaluating in the process of the final control – the progress of the students of group 1 is significantly higher. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Буковинський медичний вісник uk_UA
dc.subject викладання дисципліни uk_UA
dc.subject медична психологія uk_UA
dc.subject преподавание дисциплины uk_UA
dc.subject медицинская психология uk_UA
dc.subject subject teaching uk_UA
dc.subject medical psychology uk_UA
dc.title Досвід викладання дисципліни «Акушерство та гінекологія» для студентів за спеціальністю «Медична психологія» uk_UA
dc.title.alternative Опыт преподавания дисциплины «Акушерство и гинекология» для студентов специальности «Медицинская психология» uk_UA
dc.title.alternative Experience of teaching the subject "Obstetrics and gynecology" for students majoring in "Medical psychology" uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу