Інтелектуальні Фонди БДМУ

Анонімне анкетування студентів як один із інструментів удосконалення лекційного процесу у закладі вищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кметь, Тарас Ігорович
dc.date.accessioned 2019-01-25T09:43:05Z
dc.date.available 2019-01-25T09:43:05Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.other УДК 378.147.091.32:303.621.33]-057.875
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14673
dc.description.abstract У статті проаналізовані питання, пов’язані з проблемою підвищення ефективності лекційного процесу за сучасних умов реформування системи вищої освіти. У результаті проведеного аналізу підсумків анонімного опитування студентів зроблено висновок про доцільність грамотного поєднання у професійній діяльності лектора традиційних і нетрадиційних методів викладання, необхідність постійного удосконалення професійних та особистих якостей викладача. Процедуру анкетування студентів можна розглядати як один із важливих інструментів удосконалення педагогічного процесу, оскільки аналіз отриманих даних дозволяє виявити недоліки та намітити шляхи оптимізації навчального процесу з метою підвищення якості підготовки фахівців медичного профілю. ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher Буковинський медичний вісник ru_RU
dc.subject удосконалення лекційного процесу ru_RU
dc.subject анонімне анкетування студентів ru_RU
dc.subject професійно значущі якості викладача ru_RU
dc.subject совершенствование лекционного процесса ru_RU
dc.subject анонимное анкетирование студентов ru_RU
dc.subject профессионально значимые качества преподавателя ru_RU
dc.subject anonymous questionnaire of students ru_RU
dc.subject lecture process improvement ru_RU
dc.subject professionally important features of a lecturer ru_RU
dc.title Анонімне анкетування студентів як один із інструментів удосконалення лекційного процесу у закладі вищої освіти ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу