Інтелектуальні Фонди БДМУ

Використання дистанційного навчання (e-learning) у процесі формування клінічного мислення у студентів-медиків

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лукашевич, Інна Василівна
dc.contributor.author Присяжнюк, Василь Петрович
dc.date.accessioned 2018-10-01T10:09:56Z
dc.date.available 2018-10-01T10:09:56Z
dc.date.issued 2018-04-18
dc.identifier.isbn ISBN 978-966-967-528-0
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14294
dc.description.abstract З допомогою Е-Learning на практичних заняттях студенти мають змогу наочно засвоїти матеріал при розгляді різних клінічних випадків, надає можливість не тільки продемонструвати різноманітну симптоматику захворювань (можливості демонстрації якої на пацієнтах утруднені), але і вивчати інструментальну діагностику захворювань. Крім того, студент може самостійно, в домашніх умовах, використовувати мультимедійні дані в процесі підготовки до аудиторних занять. Це допомагає зацікавити студентів, підвищити їх мотивацію до навчання. Саме тому, застосування засобів Е-Learning повинно носити систематичний характер і бути невід’ємною частиною учбового процесу на всіх етапах підготовки студента. ru_RU
dc.description.sponsorship Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher Актуальні питання вищої медичної та фармацевтичної освіти: досвід, проблеми, інновації та сучасні технології: матеріали навчально-методичної конференції (Чернівці, 18 квітня 2018 р.). Чернівці, 2018. – С. 137-138. ru_RU
dc.subject дистанційне навчання ru_RU
dc.title Використання дистанційного навчання (e-learning) у процесі формування клінічного мислення у студентів-медиків ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу