Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лукашевич, Інна Василівна | |
dc.contributor.author | Присяжнюк, Василь Петрович | |
dc.date.accessioned | 2018-10-01T10:09:56Z | |
dc.date.available | 2018-10-01T10:09:56Z | |
dc.date.issued | 2018-04-18 | |
dc.identifier.isbn | ISBN 978-966-967-528-0 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14294 | |
dc.description.abstract | З допомогою Е-Learning на практичних заняттях студенти мають змогу наочно засвоїти матеріал при розгляді різних клінічних випадків, надає можливість не тільки продемонструвати різноманітну симптоматику захворювань (можливості демонстрації якої на пацієнтах утруднені), але і вивчати інструментальну діагностику захворювань. Крім того, студент може самостійно, в домашніх умовах, використовувати мультимедійні дані в процесі підготовки до аудиторних занять. Це допомагає зацікавити студентів, підвищити їх мотивацію до навчання. Саме тому, застосування засобів Е-Learning повинно носити систематичний характер і бути невід’ємною частиною учбового процесу на всіх етапах підготовки студента. | ru_RU |
dc.description.sponsorship | Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Актуальні питання вищої медичної та фармацевтичної освіти: досвід, проблеми, інновації та сучасні технології: матеріали навчально-методичної конференції (Чернівці, 18 квітня 2018 р.). Чернівці, 2018. – С. 137-138. | ru_RU |
dc.subject | дистанційне навчання | ru_RU |
dc.title | Використання дистанційного навчання (e-learning) у процесі формування клінічного мислення у студентів-медиків | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |