Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Ілащук, Тетяна Олександрівна | |
dc.contributor.author | Малкович, Наталія Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2018-10-01T09:55:24Z | |
dc.date.available | 2018-10-01T09:55:24Z | |
dc.date.issued | 2018-04-18 | |
dc.identifier.isbn | ISBN 978-966-967-528-0 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14290 | |
dc.description.abstract | Водночас слід зауважити, що ніякі інтерактивні методи навчання не можуть повністю замінити роботу майбутніх лікарів зі справжніми реальними пацієнтами, людьми різного темпераменту, різним ставленням до своїх проблем. Належне формування комунікативної компетентності лікаря повинно відбуватися переважно в палатах лікувальних відділень, але при цьому не потрібно забувати і про інтерактивні методи навчання. | ru_RU |
dc.description.sponsorship | Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Актуальні питання вищої медичної та фармацевтичної освіти: досвід, проблеми, інновації та сучасні технології: матеріали навчально-методичної конференції (Чернівці, 18 квітня 2018 р.). Чернівці, 2018. – С. 405-407. | ru_RU |
dc.subject | інтерактивні методи навчання | ru_RU |
dc.subject | комунікативна компетентність | ru_RU |
dc.title | Роль інтерактивних методів викладання у формуванні комунікативних професійних навичок та вмінь у студентів-іноземців медичних університетів | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |