Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бобкович, Катерина Олегівна | |
dc.date.accessioned | 2018-10-01T09:27:37Z | |
dc.date.available | 2018-10-01T09:27:37Z | |
dc.date.issued | 2018-04-18 | |
dc.identifier.isbn | ISBN 978-966-967-528-0 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14284 | |
dc.description.abstract | Диференційоване використання різних форм кейс-методу дозволить оптимізувати викладання дисциплін терапевтичного профілю на всіх етапах навчання. | ru_RU |
dc.description.sponsorship | Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Актуальні питання вищої медичної та фармацевтичної освіти: досвід, проблеми, інновації та сучасні технології: матеріали навчально-методичної конференції (Чернівці, 18 квітня 2018 р.). Чернівці, 2018. – С. 32-33. | ru_RU |
dc.subject | кейс-метод | ru_RU |
dc.title | Ефективність кейс-методу в процесі викладання дисциплін терапевтичного профілю | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |