DSpace Repository

Ефективність кейс-методу в процесі викладання дисциплін терапевтичного профілю

Show simple item record

dc.contributor.author Бобкович, Катерина Олегівна
dc.date.accessioned 2018-10-01T09:27:37Z
dc.date.available 2018-10-01T09:27:37Z
dc.date.issued 2018-04-18
dc.identifier.isbn ISBN 978-966-967-528-0
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14284
dc.description.abstract Диференційоване використання різних форм кейс-методу дозволить оптимізувати викладання дисциплін терапевтичного профілю на всіх етапах навчання. ru_RU
dc.description.sponsorship Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher Актуальні питання вищої медичної та фармацевтичної освіти: досвід, проблеми, інновації та сучасні технології: матеріали навчально-методичної конференції (Чернівці, 18 квітня 2018 р.). Чернівці, 2018. – С. 32-33. ru_RU
dc.subject кейс-метод ru_RU
dc.title Ефективність кейс-методу в процесі викладання дисциплін терапевтичного профілю ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account