dc.contributor.author |
Бобкович, Катерина Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-10-01T09:27:37Z |
|
dc.date.available |
2018-10-01T09:27:37Z |
|
dc.date.issued |
2018-04-18 |
|
dc.identifier.isbn |
ISBN 978-966-967-528-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14284 |
|
dc.description.abstract |
Диференційоване використання різних форм кейс-методу дозволить оптимізувати викладання дисциплін терапевтичного профілю на всіх етапах навчання. |
ru_RU |
dc.description.sponsorship |
Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб |
ru_RU |
dc.language.iso |
other |
ru_RU |
dc.publisher |
Актуальні питання вищої медичної та фармацевтичної освіти: досвід, проблеми, інновації та сучасні технології: матеріали навчально-методичної конференції (Чернівці, 18 квітня 2018 р.). Чернівці, 2018. – С. 32-33. |
ru_RU |
dc.subject |
кейс-метод |
ru_RU |
dc.title |
Ефективність кейс-методу в процесі викладання дисциплін терапевтичного профілю |
ru_RU |
dc.type |
Other |
ru_RU |