Інтелектуальні Фонди БДМУ

QUALITY ASSESSMENT OF APPLYING DISTANCE LEARNING SYSTEMS IN TRAINING OF STUDENTS FOR LICENSED INTEGRAL EXAMINATION “KROK - 2. DENTISTRY”

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Паліс, Сергій Юрійович
dc.date.accessioned 2018-09-10T08:07:11Z
dc.date.available 2018-09-10T08:07:11Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14199
dc.description.abstract У статті проведено аналіз ефективності застосування системи дистанційного навчання для самопідготовки студентів до складання ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 2.Стоматологія". Аналіз проводився за останні три навчальних роки. Для цього були використанні дані вхідного рівня знань, результати в системі «Moodle» та офіційні результати іспиту студентів 5 курсу стоматологічного факультету. З’ясовано, що використання СДН для самостійної роботи та контролю знань студентів 5 курсу стомато¬логічного факультету при підготовці до ЛІІ “Крок 2. Стоматологія” сприяє покращенню рівня підготовки та досягненню більш високих її результатів. ru_RU
dc.description.sponsorship Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher Буковинський державний медичний університет ru_RU
dc.subject дистанційне навчання ru_RU
dc.subject інформаційні технології ru_RU
dc.subject ліцензійний інтегрований іспит ru_RU
dc.subject самопідготовка ru_RU
dc.title QUALITY ASSESSMENT OF APPLYING DISTANCE LEARNING SYSTEMS IN TRAINING OF STUDENTS FOR LICENSED INTEGRAL EXAMINATION “KROK - 2. DENTISTRY” ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу