dc.contributor.author |
Сокольник, Сніжана Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-25T08:24:49Z |
|
dc.date.available |
2018-06-25T08:24:49Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.other |
УДК [378.007.2] |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13949 |
|
dc.description.abstract |
Проведено оцінку лекції як неімітаційного методу активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів медичних вищих навчальних закладів. Виділено психолого-педагогічні вимоги до проведення лекцій. Проаналізовано результати анкетування викладачів та студентів щодо ефективності та впровадження нових форм подачі лекційного матеріалу. |
ru_RU |
dc.language.iso |
other |
ru_RU |
dc.publisher |
Клінічна та експериментальна патологія |
ru_RU |
dc.subject |
лекційний метод |
ru_RU |
dc.subject |
вищі медичні навчальні заклади |
ru_RU |
dc.subject |
оцінка різних форм лекцій |
ru_RU |
dc.subject |
лекционный метод |
ru_RU |
dc.subject |
высшие медицинские учебные заведения |
ru_RU |
dc.subject |
оценка различных форм лекций |
ru_RU |
dc.subject |
lecture method |
ru_RU |
dc.subject |
higher medical educational establishments |
ru_RU |
dc.subject |
estimation of different forms of lectures |
ru_RU |
dc.title |
Лекційний метод навчання в системі фахової підготовки студентів медичного навчального закладу |
ru_RU |
dc.type |
Article |
ru_RU |