Интеллектуальные Фонды БГМУ

ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ MOODLE ЯК ЗАСОБУ ОПТИМІЗАЦІЇ ВИВЧЕННЯ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бобкович, Катерина Олегівна
dc.date.accessioned 2018-04-11T08:56:19Z
dc.date.available 2018-04-11T08:56:19Z
dc.date.issued 2016-08-30
dc.identifier.isbn 978-83-65608-07-9
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/13644
dc.description.abstract Сучасна педагогічна практика вимагає від викладача адаптування до нових високих телекомунікативних технологій з метою спрощення процесу навчання, контролю з підготовки та особистісного підходу до оцінювання студентів. Застосування системи дистанційного навчання Moodle оптимізує підготовку студентів до практичних занять, покращує результати навчання за поточною успішністю та за результатами підсумкового модульного контролю як при перевірці практичних навичок, так за результатами письмового етапу моніторингу теоретичних знань. ru_RU
dc.description.sponsorship Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher Zbiór artykułów naukowych. Konferencji Miedzynarodowej Naukowo- Praktycznej " Pedagogika. Badania podstawowe i stosowane: wyzwania i wyniki" (30.08.2016 - 31.08.2016) - Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2016. - 116 str. ru_RU
dc.subject пропедевтика внутрішньої медицини ru_RU
dc.subject Moodle ru_RU
dc.title ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ MOODLE ЯК ЗАСОБУ ОПТИМІЗАЦІЇ ВИВЧЕННЯ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ ru_RU
dc.type Article ru_RU


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись