Короткий опис(реферат):
З метою оптимізації підготовки студентів до складання тестового ліцензійного іспиту (ТЛІ) «Крок 2» проведений етапний моніторинг знань студентів 6 курсу (спеціальність «лікувальна справа») з педіатрії.
Аналіз результатів заключного тестування за загальною педіатричною базою ТЛІ «Крок 2» показав значне покращення рівня підготовленості студентів (71,2% правильних відповідей при тестуванні викладачем за програмою «Cascade» та 86,0% вірних відповідей за даними самотестування у середовищі дистанційного навчання «Moodle») наприкінці циклу відносно вхідного рівня знань (56,1% позитивних результатів) (Р<0,01). Позитивні результати заключного комп’ютерного тестування студентів асоціювали з активністю їх роботи на сервері дистанційного навчання (r=0,6; P=0,005). На підставі статистичного аналізу доведена доцільність самостійної роботи студентів-медиків у середовищі дистанційного навчання «Moodle», а також необхідність регулярного моніторингу викладачами даного виду студентської роботи.