Інтелектуальні Фонди БДМУ

Досвід упровадження проблемно-орієнтованого навчання під час вивчення дитячих хвороб студентами випускного курсу в межах грантового проекту ERASMUS+ (результати анонімного анкетування)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Білоус, Т.М.
dc.contributor.author Гарас, М.Н.,
dc.contributor.author Легкун, Г.В.
dc.date.accessioned 2017-10-17T10:43:06Z
dc.date.available 2017-10-17T10:43:06Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.other 378.147: [378.016:616–053.2
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12938
dc.description.abstract Наведено результати анонімного опитування студентів-випускників медичного університету, які вивчали педіатрію з елементами впровадження проблемно-орієнтованого навчання у межах грантового проекту ERASMUS+ ТАМЕ (тренінг з уникнення лікарських помилок). Установлено, що, на думку студентіввипускників, основними позитивними рисами проблемно-орієнтованої методики вивчення дитячих хвороб є: командний характер роботи, можливість відкритої дискусії, реалістичність та практична спрямованість випадків, мультидисциплінарний підхід до віртуального пацієнта з розвитком клінічного мислення, а також можливість самостійного прийняття рішень і аналіз їх адекватності. Зазначено, що 86–92 % випускників запропонували розширити впровадження методики проблемно-орієнтованого навчання на випускному курсі за рахунок використання розгалужених варіантів клінічних випадків. ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher Проблеми безперервної медичної освіти та науки. ru_RU
dc.relation.ispartofseries №1;
dc.subject проблемно-орієнтоване навчання, ru_RU
dc.subject медична освіта, ru_RU
dc.subject студенти, ru_RU
dc.subject педіатрія ru_RU
dc.title Досвід упровадження проблемно-орієнтованого навчання під час вивчення дитячих хвороб студентами випускного курсу в межах грантового проекту ERASMUS+ (результати анонімного анкетування) ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу