Інтелектуальні Фонди БДМУ

ЛЕКЦІЯ ЯК ОСНОВА НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Грицюк, Мар'яна Іванівна
dc.contributor.author Чорненька, Жанетта Анатоліївна
dc.contributor.author Бідучак, Анжела Степанівна
dc.date.accessioned 2017-08-22T07:07:09Z
dc.date.available 2017-08-22T07:07:09Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.issn ISSN 9215 — 0365
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12656
dc.description Лекція - головна інформаційна магістраль у навчальному процесі вищої школи, що сприяє засвоєнню системи знань із спеціальності, формує широкий професійний кругозір і загальну культуру, школа наукового мислення. Студенти оволодівають сучасною наукою, її методами, проникають у глибини її основних проблем, у логіку й методологію її розвитку; пізнають життєвий потенціал, входять у лабораторію наукового мислення викладача. ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher The scientific heritage. No 14 (14) (2017) Р.2 (Budapest, Hungary). – Р. 43-47. ru_RU
dc.subject лекція ru_RU
dc.subject навчальний процес ru_RU
dc.subject професійна діяльність ru_RU
dc.subject види лекцій ru_RU
dc.subject функції лекцій ru_RU
dc.subject lecture ru_RU
dc.subject educational process ru_RU
dc.subject professional activity ru_RU
dc.subject types of lectures ru_RU
dc.subject functions of lectures ru_RU
dc.title ЛЕКЦІЯ ЯК ОСНОВА НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ ru_RU
dc.title.alternative LECTURE AS THE BASIS OF TEACHING IN HIGH SCHOOL ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу