Інтелектуальні Фонди БДМУ

Фенотипова неоднорідність відповіді на лікування тяжкої бронхіальної астми за результатами кластерного аналізу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Безруков, Леонід Олексійович
dc.contributor.author Хільчевська, Вікторія Станіславівна
dc.contributor.author Гарас, Микола Нестерович
dc.contributor.author Паладюк, В.В.
dc.date.accessioned 2017-07-05T09:39:04Z
dc.date.available 2017-07-05T09:39:04Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.other УДК 616.248-053.2-08
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12575
dc.description.abstract За результатами кластерного аналізу показників комплексного обстеження 57 хворих на тяжку персистувальну бронхіальну астму дітей виділено три підгрупи пацієнтів із різними фенотиповими характеристиками та ефективністю лікування захворювання. Показано, що недостатня ефективність базисної терапії відзначається в дітей, хворих на тяжку бронхіальну астму з нееозинофільним варіантом захворювання «раннього початку» та повільними ацетиляторними механізмами, що обґрунтовує проведення лікування відповідно до рекомендацій «сходинка вгору». Водночас лікування нападу в школярів, хворих на тяжку бронхіальну астму з ознаками атопії, еозинофільного характеру запалення бронхів та їх високої гіперсприйнятливості, доцільно проводити шляхом призначення триденного курсу системних глюкокортикостероїдів у вікових терапевтичних дозах. ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher Буковинський медичний вісник ru_RU
dc.subject бронхіальна астма ru_RU
dc.subject діти ru_RU
dc.subject фенотипи ru_RU
dc.subject лікування ru_RU
dc.subject бронхиальная астма ru_RU
dc.subject дети ru_RU
dc.subject фенотипы ru_RU
dc.subject лечение ru_RU
dc.subject bronchial asthma ru_RU
dc.subject children ru_RU
dc.subject phenotypes ru_RU
dc.subject treatment ru_RU
dc.title Фенотипова неоднорідність відповіді на лікування тяжкої бронхіальної астми за результатами кластерного аналізу ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу