Аннотации:
У статті розглянуто методичні підходи при викладанні курсу хімії за умов обмеженої кількості годин слухачам із різними навчальними можливостями, що навчаються на підготовчому відділенні для громадян України Буковинського державного медичного університету. За результатами діагностики рівня сформованості розумових дій виділено три групи підлітків – з творчим, конструктивним та репродуктивним типом мислення. Пропонується на заняттях, що охоплюють ґрунтовні, базові теми, використовувати пояснювально-ілюстративне навчання з елементами проблемності, а в групах слухачів із творчим-конструктивним типом мислення в розділах, що є логічним завершенням базових тем, застосовувати метод випереджаючих знань. Систематизацію і структуризацію навчального матеріалу здійснювати шляхом використання графологічних схем та таблиць. Рекомендується опрацювання навичок здійснювати в усіх групах слухачів, незалежно від рівня знань, при цьому, у групах з творчим-конструктивним типом мислення ще й додатково вирішувати завдання, що є змодельованими реальними ситуаціями та задачі підвищеної складності. Позааудиторну самостійну роботу організовувати з урахуванням різних навчальних можливостей підлітків шляхом розробки диференційованих за рівнем складності завдань.