Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бобкович, Катерина Олегівна | |
dc.date.accessioned | 2017-05-16T12:31:23Z | |
dc.date.available | 2017-05-16T12:31:23Z | |
dc.date.issued | 2017-04-19 | |
dc.identifier.isbn | 978-966-697-677-5 | |
dc.identifier.other | УДК 61+615.1:378.147 | |
dc.identifier.other | ББК 5:74.58 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12304 | |
dc.description.abstract | Проблемне навчання допомагає удосконалювати розвивальний напрямок сучасної науки, тому що ключовими його моментами є здатність формувати гіпотези, аналізувати їх, розробляти шляхи досягнення та отримувати оптимальні рішення. | ru_RU |
dc.description.sponsorship | Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Актуальні питання вищої медичної та фармацевтичної освіти: досвід, проблеми, інновації та сучасні технології: матеріали навчально- методичної конференції (Чернівці, 19 квітня 2017 р.). – Чернівці, 2017. – 581 с. | ru_RU |
dc.subject | проблемне навчання | ru_RU |
dc.subject | пропедевтика внутрішньої медицини | ru_RU |
dc.title | ЗАСТОСУВАННЯ ПРОБЛЕМНОГО ПІДХОДУ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ ІЗ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНІХ ХВОРОБ | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |