Интеллектуальные Фонды БГМУ

ЗАСТОСУВАННЯ ПРОБЛЕМНОГО ПІДХОДУ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ ІЗ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНІХ ХВОРОБ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бобкович, Катерина Олегівна
dc.date.accessioned 2017-05-16T12:31:23Z
dc.date.available 2017-05-16T12:31:23Z
dc.date.issued 2017-04-19
dc.identifier.isbn 978-966-697-677-5
dc.identifier.other УДК 61+615.1:378.147
dc.identifier.other ББК 5:74.58
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12304
dc.description.abstract Проблемне навчання допомагає удосконалювати розвивальний напрямок сучасної науки, тому що ключовими його моментами є здатність формувати гіпотези, аналізувати їх, розробляти шляхи досягнення та отримувати оптимальні рішення. ru_RU
dc.description.sponsorship Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб ru_RU
dc.language.iso other ru_RU
dc.publisher Актуальні питання вищої медичної та фармацевтичної освіти: досвід, проблеми, інновації та сучасні технології: матеріали навчально- методичної конференції (Чернівці, 19 квітня 2017 р.). – Чернівці, 2017. – 581 с. ru_RU
dc.subject проблемне навчання ru_RU
dc.subject пропедевтика внутрішньої медицини ru_RU
dc.title ЗАСТОСУВАННЯ ПРОБЛЕМНОГО ПІДХОДУ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ ІЗ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНІХ ХВОРОБ ru_RU
dc.type Other ru_RU


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись