dc.contributor.author |
Бобкович, Катерина Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2017-05-16T12:31:23Z |
|
dc.date.available |
2017-05-16T12:31:23Z |
|
dc.date.issued |
2017-04-19 |
|
dc.identifier.isbn |
978-966-697-677-5 |
|
dc.identifier.other |
УДК 61+615.1:378.147 |
|
dc.identifier.other |
ББК 5:74.58 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12304 |
|
dc.description.abstract |
Проблемне навчання допомагає удосконалювати розвивальний напрямок сучасної науки, тому що ключовими його моментами є здатність формувати гіпотези, аналізувати їх, розробляти шляхи досягнення та отримувати оптимальні рішення. |
ru_RU |
dc.description.sponsorship |
Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб |
ru_RU |
dc.language.iso |
other |
ru_RU |
dc.publisher |
Актуальні питання вищої медичної та фармацевтичної освіти: досвід, проблеми, інновації та сучасні технології: матеріали навчально- методичної конференції (Чернівці, 19 квітня 2017 р.). – Чернівці, 2017. – 581 с. |
ru_RU |
dc.subject |
проблемне навчання |
ru_RU |
dc.subject |
пропедевтика внутрішньої медицини |
ru_RU |
dc.title |
ЗАСТОСУВАННЯ ПРОБЛЕМНОГО ПІДХОДУ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ ІЗ ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНІХ ХВОРОБ |
ru_RU |
dc.type |
Other |
ru_RU |