Інтелектуальні Фонди БДМУ

Гендерні особливості процесів соціально-психологічної адаптації учнів 7-х класів середньої загальноосвітньої школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Міхєєв, А.О.
dc.contributor.author Міхєєва, А.В.
dc.date.accessioned 2017-04-05T13:12:35Z
dc.date.available 2017-04-05T13:12:35Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation БДМУ ru_RU
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/12232
dc.description.abstract У статті висвітлено результати дослідження особистісної адаптації учнів 7-х класів загальноосвітньої школи залежно від статі опитуваних. Показано, що у дівчат 12-річного віку загальних рівень адаптації, емоційна стійкість, комунікативність та морально-етична нормативність суттєво вищі від аналогічних показників у хлопчиків. Водночас, хлопчики у віці 12 років більше схильні до агресії, проявів девіантної поведінки та менше адаптовані в цілому. ru_RU
dc.publisher The Unity of Science: International Scientific Periodical Journal. - №5 (October, 2016) ru_RU
dc.subject адаптація ru_RU
dc.subject адаптаційний потенціал ru_RU
dc.subject підлітки ru_RU
dc.subject стать ru_RU
dc.subject середня школа ru_RU
dc.title Гендерні особливості процесів соціально-психологічної адаптації учнів 7-х класів середньої загальноосвітньої школи ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу