Abstract:
Мета дослідження – розкрити найкращі шляхи розвитку лідерського креативного мислення на додипломному рівні медичної освіти. Використана методологія дескриптивного аналітичного дослідження, заснованого на власному досвіді з 2005 по 2015 рр. з іноземними студентами-медиками на додипломному рівні, які вивчають дисципліни «Інфекційні хвороби», «Епідеміологія інфекційних хвороб», «Тропічна медицина і клінічна паразитологіѐ» у вищому державному закладі «Буковинський державний медичний університет» (Чернівці, Західна Україна, Східна Європа). Креативне мисленнѐ лідера є необхідною й важливою частиною інноваційної педагогіки сьогодні. Студенти-медики активно демонструять свої кращі творчі здібності в межах університетських заходів – санітарно-просвітницьких студентських акцій, круглих столів, присвячених міжнародним дням гепатиту, малярії, ВІЛ тощо, що створяє більш високий рівень компетентності. Існує багато методик длѐ розвитку творчих здібностей і гнучкості когнітивних процесів: мозковий штурм, кейс-методика, метод мікро-реальності, латеральний метод мислення тощо. Лідерські навички і творче мислення є орієнтирами для якісної медичної освіти.