Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Глубоченко, Олена Володимирівна
dc.date.accessioned 2016-10-16T14:08:00Z
dc.date.available 2016-10-16T14:08:00Z
dc.date.issued 2016-05-30
dc.identifier.isbn 978-83-65207-88-3
dc.identifier.other Z 40
dc.identifier.other B.B.C. 94
dc.identifier.other U.D.C. 37+082
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11768
dc.description.abstract The article deals with the place of the lecture as a mode of instruction in undergraduate medical education. In article discussed type and functions of lectures, its advantages and disadvantages. The author points out the importance of clinical lectures is an effective way in the formation of critical thinking, aimed to the formation of professional identity and positions, promotes a thoughtful attitude to professional training, bringing up of ethical and deontological principles. ru_RU
dc.description.sponsorship Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб ru_RU
dc.language.iso en ru_RU
dc.publisher Zbiór artykułów naukowych. Konferencji Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej "Pedagogika. Priorytetowe obszary badawcze: od teorii do praktyki" (Warszawa, 30-31.05.2016). – Warszawa: Wydawca:Sp. z o.o. «Diamond trading tour», 2016. – S. 40-42. ru_RU
dc.subject lecture ru_RU
dc.subject undergraduate medical education ru_RU
dc.subject лекція ru_RU
dc.subject додипломна медична освіта ru_RU
dc.title Lectures in undergraduate medical education ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу