Abstract:
Стаття розкриває роль держави у формуванні ефективної системи маркетингових засобів
забезпечення глобальної конкурентоспроможності національного туристичного продукту.
Підкреслено динамічність і стійкість розвитку міжнародної туристичної індустрії, що
забезпечує значну частку світового ВВП і зайнятості. При цьому відзначено, що очевидна
вагомість її для розвитку національної економіки поряд із загостренням глобальної
конкурентної боротьби вимагає пошуку дієвих маркетингових засобів просування
національного туристичного продукту. Дослідження висвітлює пріоритетність держав та
державно-приватних структур у провідних країнах у вирішенні цих завдань, які охоплюють
передовсім такі напрямки, як: створення позитивного іміджу країни; підтримка процесу
комунікації туристичної дестинації із зовнішнім оточенням, включаючи міжнародний рівень;
створення закордонних представництв; участь у міжнародних туристичних програмах;
забезпечення масштабних суспільних заходів тощо.