Короткий опис(реферат):
З метою визначення шляхів оптимізації навчального процесу та засвоєння практичних навичок із топографічної анатомії та оперативної хірургії у сту-
дентів проведено педагогічне дослідження із застосуванням критичного аналізу навчально-методичної літератури за даною проблемою, вивчення думки експертів
(викладачів) та анкетування студентів на основі сформованого переліку питань, статистичний аналіз отриманих даних. Встановлено, що 94 % студентів вважають,
що оволодіння елементами первинної хірургічної техніки є важливою і необхідною складовою навчального процесу з топографічної анатомії і оперативної хірургії, 78 % студентів бажають активно брати участь у відпра-
цюванні хірургічних маніпуляцій та етапів оперативних втручань в умовах навчальної операційної, 34 % студентів хотіли б працювати в студентському науковому
гуртку, щоб мати змогу удосконалювати свою первинну хірургічну техніку. У результаті дослідження визначені шляхи оптимізації та удосконалення форм і мето-
дів навчального процесу. Таким чином, відпрацювання в умовах операційної первинної хірургічної техніки є дієвим та перспективним методом передачі навчальної інформації шляхом практичних дій, де студенти є активними генераторами ідей для пошуку нових методик.
Максимально наближені до реальних умов практичні заняття та позааудиторна робота студентів підвищують їх мотивацію та зацікавленість до самостійного поглиб-
леного вивчення топографічної анатомії та оперативної хірургії