dc.contributor.author |
Цигикало, Олександр Віталійович |
uk |
dc.date.accessioned |
2016-05-17T07:23:29Z |
|
dc.date.available |
2016-05-17T07:23:29Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10692 |
|
dc.description.abstract |
З метою розробки сучасного навчально-методичного комплексу для вивчення анатомії людини з використанням традиційних та новітніх засобів і методів педагогічних технологій проведений критичний аналіз літератури, вивчення
думки викладачів, анкетування студентів та педагогічний експеримент. Нами був розроблений навчально-методичний комплекс, який включає інтерактивні презентації з тривимірними комп’ютерними реконструкціями до лекційних за-
нять, введені елементи інформаційно-комунікаційних технологій проведення практичних занять, а для оптимізації самостійної підготовки студентів видано ілюстрований навчальний посібник з анатомії людини. Якісна успішність
студентів та рівень залишкових знань з навчальної дисципліни були вищі на 11% у студентів, які вивчали анатомію людини в 2013-2014 навчальному році, ніж у тих, хто вивчав цей предмет в 2012-2013 навчальному році з використанням традиційних форм навчання. Ефективність навчального процесу з анатомії людини може бути підвищена за умов комплексного удосконалення форм і методів навчального процесу: впрвадження мультимедійних технологій і тривимірних реконструкційних моделей в комп’ютерні презентаці для лекційних занять, інформаційно-комунікаційних технологій – в методику проведення практичних занять, ілюстрованих навчальних посібників з інтерактивними елементами – в самостійну підготовку студентів до практичних занять |
ru_RU |
dc.publisher |
Науковий журнал "Молодий вчений" |
ru_RU |
dc.subject |
анатомія людини |
ru_RU |
dc.subject |
навчальний процес |
ru_RU |
dc.subject |
навчально-методичний комплекс |
ru_RU |
dc.subject |
фізичне виховання |
ru_RU |
dc.subject |
спорт |
ru_RU |
dc.subject |
здоров’я людини |
ru_RU |
dc.subject |
анатомия человека |
ru_RU |
dc.subject |
учебный процесс |
ru_RU |
dc.subject |
учебно-методический комплекс |
ru_RU |
dc.subject |
физическое воспитание |
ru_RU |
dc.subject |
спорт |
ru_RU |
dc.subject |
здоровье человека |
ru_RU |
dc.subject |
human anatomy |
ru_RU |
dc.subject |
the learning process |
ru_RU |
dc.subject |
teaching complex |
ru_RU |
dc.subject |
physical education |
ru_RU |
dc.subject |
sports |
ru_RU |
dc.subject |
health |
ru_RU |
dc.title |
Особливості викладання анатомії людини студентам факультету фізичної культури та здоров’я людини |
ru_RU |