Abstract:
З метою розробки сучасного навчально-методичного комплексу для вивчення анатомії людини з використанням традиційних та новітніх засобів і методів педагогічних технологій проведений критичний аналіз літератури, вивчення
думки викладачів, анкетування студентів та педагогічний експеримент. Нами був розроблений навчально-методичний комплекс, який включає інтерактивні презентації з тривимірними комп’ютерними реконструкціями до лекційних за-
нять, введені елементи інформаційно-комунікаційних технологій проведення практичних занять, а для оптимізації самостійної підготовки студентів видано ілюстрований навчальний посібник з анатомії людини. Якісна успішність
студентів та рівень залишкових знань з навчальної дисципліни були вищі на 11% у студентів, які вивчали анатомію людини в 2013-2014 навчальному році, ніж у тих, хто вивчав цей предмет в 2012-2013 навчальному році з використанням традиційних форм навчання. Ефективність навчального процесу з анатомії людини може бути підвищена за умов комплексного удосконалення форм і методів навчального процесу: впрвадження мультимедійних технологій і тривимірних реконструкційних моделей в комп’ютерні презентаці для лекційних занять, інформаційно-комунікаційних технологій – в методику проведення практичних занять, ілюстрованих навчальних посібників з інтерактивними елементами – в самостійну підготовку студентів до практичних занять