Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ілащук, Тетяна Олександрівна | |
dc.contributor.author | Бобкович, Катерина Олегівна | |
dc.date.accessioned | 2016-05-16T07:08:05Z | |
dc.date.available | 2016-05-16T07:08:05Z | |
dc.date.issued | 2016-04-20 | |
dc.identifier.other | УДК 61+615.1:378.147 | |
dc.identifier.other | ББК 5:74.58 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10689 | |
dc.description.abstract | Оптимізацію навчального процесу із пропедевтики внутрішньої медицини слід провести шляхом збільшення загальної кількості годин та включення нових тем щодо вивчення сучасних лабораторних та інструментальних методів дослідження. За умови неможливості збільшення кількості годин доцільним було б провести внутрішньодисциплінарну ротацію годин між наявними темами. | ru_RU |
dc.description.sponsorship | Кафедра пропедевтики внутрішніх хвороб | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | Актуальні питання вищої медичної та фармацевтичної освіти: досвід, проблеми, інновації та сучасні технології: матеріали навчально-методичної конференції (Чернівці, 20 квітня 2016 р.). – Чернівці, 2016. – 515 с. | ru_RU |
dc.subject | пропедевтика внутрішньої медицини | ru_RU |
dc.subject | навчальна програма | ru_RU |
dc.subject | викладання | ru_RU |
dc.subject | оптимізація | ru_RU |
dc.title | Шляхи удосконалення програми з пропедевтики внутрішньої медицини в іноземних студентів | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |