Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Міхєєв, А.В. | |
dc.contributor.author | Міхєєва, Г.В. | |
dc.date.accessioned | 2016-04-07T10:40:37Z | |
dc.date.available | 2016-04-07T10:40:37Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | БДМУ | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10561 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано результати вивчення показників особистісної адаптації учнів 7-х класів загальноосвітньої школи. Показано, що учні 7-х класів мають відносно задовільний рівень адаптації до умов навчального і професійного середовища, з невисокою емоційною стійкістю, легко піддаються корекції з боку вчителів та батьків і відносно неконфліктні. Ці дані відповідають показникам, притаманним для підлітків цього періоду життя. | ru_RU |
dc.publisher | Південноукраїнський медичний науковий журнал. – 2016. - №13(13) | ru_RU |
dc.subject | адаптація | ru_RU |
dc.subject | учні середньої школи | ru_RU |
dc.subject | емоційна стійкість | ru_RU |
dc.subject | комунікативний потенціал | ru_RU |
dc.subject | морально-етична нормативність | ru_RU |
dc.subject | девіантна поведінка | ru_RU |
dc.subject | особистісний адаптивний потенціал | ru_RU |
dc.title | Показники особистісної адаптації семикласників середньої загальноосвітньої школи | ru_RU |