Інтелектуальні Фонди БДМУ

Показники особистісної адаптації семикласників середньої загальноосвітньої школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Міхєєв, А.В.
dc.contributor.author Міхєєва, Г.В.
dc.date.accessioned 2016-04-07T10:40:37Z
dc.date.available 2016-04-07T10:40:37Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation БДМУ ru_RU
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10561
dc.description.abstract У статті проаналізовано результати вивчення показників особистісної адаптації учнів 7-х класів загальноосвітньої школи. Показано, що учні 7-х класів мають відносно задовільний рівень адаптації до умов навчального і професійного середовища, з невисокою емоційною стійкістю, легко піддаються корекції з боку вчителів та батьків і відносно неконфліктні. Ці дані відповідають показникам, притаманним для підлітків цього періоду життя. ru_RU
dc.publisher Південноукраїнський медичний науковий журнал. – 2016. - №13(13) ru_RU
dc.subject адаптація ru_RU
dc.subject учні середньої школи ru_RU
dc.subject емоційна стійкість ru_RU
dc.subject комунікативний потенціал ru_RU
dc.subject морально-етична нормативність ru_RU
dc.subject девіантна поведінка ru_RU
dc.subject особистісний адаптивний потенціал ru_RU
dc.title Показники особистісної адаптації семикласників середньої загальноосвітньої школи ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу