Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Хомко, Олег Йосипович | |
dc.contributor.author | Кузик, Фрозіна Василівна | |
dc.contributor.author | Сидорчук, Руслан Ігорович | |
dc.contributor.author | Піддубна, Поліна Іванівна | |
dc.contributor.author | Пелепець, Юрій Олександрович | |
dc.contributor.author | Бешега, Домніка Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2016-03-21T08:13:01Z | |
dc.date.available | 2016-03-21T08:13:01Z | |
dc.date.issued | 2015-12 | |
dc.identifier.issn | 378:005.6:004 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10372 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються різні форми контролю якості навчання. Висвітлюються переваги та недоліки застосування різних форм контролю, які потрібно розглядати, як засіб педагогічного керівництва навчально-пізнавальною діяльністю студентів, при якому здійснюється регулярне поетапне оцінювання та корекція якості підготовки спеціалістів. Висвітлюється процес наближення навчання до реальної практичної діяльності майбутнього спеціаліста. | ru_RU |
dc.publisher | Publishing Center of the European Association of pedagogues and psychologists “Science”, Geneva | ru_RU |
dc.subject | Cитуаційна вправа | ru_RU |
dc.subject | кейс метод | ru_RU |
dc.subject | технологія навчання | ru_RU |
dc.subject | інтерактивний метод | ru_RU |
dc.title | Контроль якості навчання та особливості діагностики навчального процесу в сучасних умовах | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |