dc.contributor.author |
Хомко, Олег Йосипович |
|
dc.contributor.author |
Кузик, Фрозіна Василівна |
|
dc.contributor.author |
Сидорчук, Руслан Ігорович |
|
dc.contributor.author |
Піддубна, Поліна Іванівна |
|
dc.contributor.author |
Пелепець, Юрій Олександрович |
|
dc.contributor.author |
Бешега, Домніка Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2016-03-21T08:13:01Z |
|
dc.date.available |
2016-03-21T08:13:01Z |
|
dc.date.issued |
2015-12 |
|
dc.identifier.issn |
378:005.6:004 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10372 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядаються різні форми контролю якості навчання. Висвітлюються переваги та недоліки застосування різних форм контролю, які потрібно розглядати, як засіб педагогічного керівництва навчально-пізнавальною діяльністю студентів, при якому здійснюється регулярне поетапне оцінювання та корекція якості підготовки спеціалістів. Висвітлюється процес наближення навчання до реальної практичної діяльності майбутнього спеціаліста. |
ru_RU |
dc.publisher |
Publishing Center of the European Association of pedagogues and psychologists “Science”, Geneva |
ru_RU |
dc.subject |
Cитуаційна вправа |
ru_RU |
dc.subject |
кейс метод |
ru_RU |
dc.subject |
технологія навчання |
ru_RU |
dc.subject |
інтерактивний метод |
ru_RU |
dc.title |
Контроль якості навчання та особливості діагностики навчального процесу в сучасних умовах |
ru_RU |
dc.type |
Article |
ru_RU |