DSpace Repository

Контроль якості навчання та особливості діагностики навчального процесу в сучасних умовах

Show simple item record

dc.contributor.author Хомко, Олег Йосипович
dc.contributor.author Кузик, Фрозіна Василівна
dc.contributor.author Сидорчук, Руслан Ігорович
dc.contributor.author Піддубна, Поліна Іванівна
dc.contributor.author Пелепець, Юрій Олександрович
dc.contributor.author Бешега, Домніка Миколаївна
dc.date.accessioned 2016-03-21T08:13:01Z
dc.date.available 2016-03-21T08:13:01Z
dc.date.issued 2015-12
dc.identifier.issn 378:005.6:004
dc.identifier.uri http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10372
dc.description.abstract У статті розглядаються різні форми контролю якості навчання. Висвітлюються переваги та недоліки застосування різних форм контролю, які потрібно розглядати, як засіб педагогічного керівництва навчально-пізнавальною діяльністю студентів, при якому здійснюється регулярне поетапне оцінювання та корекція якості підготовки спеціалістів. Висвітлюється процес наближення навчання до реальної практичної діяльності майбутнього спеціаліста. ru_RU
dc.publisher Publishing Center of the European Association of pedagogues and psychologists “Science”, Geneva ru_RU
dc.subject Cитуаційна вправа ru_RU
dc.subject кейс метод ru_RU
dc.subject технологія навчання ru_RU
dc.subject інтерактивний метод ru_RU
dc.title Контроль якості навчання та особливості діагностики навчального процесу в сучасних умовах ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account