Короткий опис(реферат):
На принципах кредитно-модульної системи організації навчального процесу розроблені нові навчальні програми для викладання дисциплін «медсестринство в педіатрії». У статті наведені приклади щодо покращання проведення практичних занять зі студентами, які навчаються за спеціальністю «Сестринська справа» (ОКР- молодший спеціаліст). Саме застосування на практичних заняттях інтерактивну модель навчання ефективно покращує засвоєння тематичного матеріалу. Основною метою є стимулювання активного потенціалу студентів, шляхом залучення їх до діалогу, відкритої бесіди, обговорення педіатричної проблеми, доведення, аргументування власного погляду, аналізу своїх дій при вирішенні ситуаційних клінічних задач при роботі у відділенні та біля ліжка хворого. В процесі інтерактивного навчання студенти вчаться критично мислити, приймати продумані рішення, спілкуватися між собою.