Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4511
Назва: Мультифакторний аналіз показників психосоціального розвитку дітей шкільного віку
Автори: Хільчевська, Вікторія Станіславівна
Ключові слова: діти
здоров'я
формування особистості
психоемоційний статус
дети
здоровье
формирование личности
психоэмоциональный статус
children
health
personality moulding
psychoemotional development
Дата публікації: 2006
Видавництво: Буковинський медичний вісник
Короткий огляд (реферат): У роботі вивчались особливості психосоціального розвитку дітей Буковини. Обстежено 530 дітей від 8 до 17 років Буковинського регіону. У результаті комплексного обстеження виявлено віковостатеві групи дітей зі зменшеними адаптаційними можливостями та визначені критичні вікові періоди щодо соціальної адаптації. Основні складові особистості школярів вивчені у взаємозв'язку з біологічними, соціально-побутовими, сімейними факторами, способом їх життя, що дозволило визначити роль соматичного стану і мікросоціального статусу в її формуванні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4511
Розташовується у зібраннях:Статті. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sc524.pdf178.83 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.