Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4511
Назва: | Мультифакторний аналіз показників психосоціального розвитку дітей шкільного віку |
Автори: | Хільчевська, Вікторія Станіславівна |
Ключові слова: | діти здоров'я формування особистості психоемоційний статус дети здоровье формирование личности психоэмоциональный статус children health personality moulding psychoemotional development |
Дата публікації: | 2006 |
Видавництво: | Буковинський медичний вісник |
Короткий огляд (реферат): | У роботі вивчались особливості психосоціального розвитку дітей Буковини. Обстежено 530 дітей від 8 до 17 років Буковинського регіону. У результаті комплексного обстеження виявлено віковостатеві групи дітей зі зменшеними адаптаційними можливостями та визначені критичні вікові періоди щодо соціальної адаптації. Основні складові особистості школярів вивчені у взаємозв'язку з біологічними, соціально-побутовими, сімейними факторами, способом їх життя, що дозволило визначити роль соматичного стану і мікросоціального статусу в її формуванні. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/4511 |
Розташовується у зібраннях: | Статті. Кафедра педіатрії та дитячих інфекційних хвороб |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sc524.pdf | 178.83 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.