Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/25373| Назва: | Методичні засади побудови структурно-функціональної моделі підготовки майбутніх лікарів з використанням фізико-технічних відкриттів |
| Автори: | Гриценко, Н.Л. |
| Ключові слова: | фізико-технічні відкриття структурно-функціональна модель принцип неперервності освіти кейс-метод презентації наукових трендів модельні інтегровані програми предметні компетентності інноваційність |
| Дата публікації: | 2022 |
| Видавництво: | Буковинський державний медичний університет |
| Короткий огляд (реферат): | Анотація. Проаналізовані можливості та переваги використання структурно-функціональної моделі підготовки майбутніх лікарів з використанням фізико-технічних відкриттів, а також проаналізовано ефективність професійно-орієнтованого навчання, що забезпечує реалізацію принципу наступності допрофесійної та професійної підготовки майбутніх лікарів через природничо-математичний напрям профільного навчання в ЗСО і навчанні медичної та біологічної фізики на першому курсі (М)ЗВО. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.bsmu.edu.ua/handle/123456789/25373 |
| ISBN: | 978-966-697-983-7 |
| Розташовується у зібраннях: | Секція 6. Новітні освітні технології (в т.ч. дистанційні технології) у професійній підготовці конкурентоспроможних медичних та фармацевтичних фахівців |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Hrytsenko N.L. Metodychni zasady_ukr_391-400.pdf | 337.57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.