Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9847
Назва: ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЛЕКЦІЙ У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ШКОЛІ
Автори: Гончаренко, В.А.
Дмитренко, Р.Р.
Іваніцька, Олеся Вікторівна
Бамбуляк, А.В.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Буковинський державний медичний університет
Короткий огляд (реферат): Основною формою навчання у вищому навчальному закладі залишається лекція, незважаючи на її гостру критику, як пасивної форми навчання. Лекції є однією із найдавніших та найпоширеніших форм викладання у вищій медичній школі
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9847
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_merged.pdf485.23 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.