Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9327
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБуряк, Олександр Григорович-
dc.contributor.authorНечитайло, Юрій Миколайович-
dc.date.accessioned2015-09-25T10:32:58Z-
dc.date.available2015-09-25T10:32:58Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/9327-
dc.description.abstractУ статті наведений огляд основних засад викладання студентам навчальних дисциплін «Пропедевтична педіатрія» та «Педіатрія», які розраховані на оптимізацію засвоєння інформації, що в подальшому сприятимуть покращанню медичної допомоги дитячому населенню на рівні первинної ланки охорони здоров’я. На кафедрі значна увага приділена методиці засвоєння студентами основних практичних навичок, комунікативних навичок та застосування їх при збиранні анамнезу, спілкуванні з батьками й родичами дітей. Це зумовлено тим, що всі медичні працівники, які працюють у первинній ланці медико-санітарної допомоги, повинні чітко володіти методологією консультування сім’ї з питань догляду за здоровими та хворими дітьми, вигодовування, забезпечення оптимальних умов для нормального розвитку дитини.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherМедична освітаru_RU
dc.subjectПропедевтична педіатрія, практичні навички.ru_RU
dc.titleДОСВІД ВИКЛАДАННЯ ПЕДІАТРІЇ В КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛІСТІВ ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
med_dod_3_14.pdf2.49 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.